انجام تبلیغات اهدای خون به طور ثابت بر روی اتوبوس درون شهری
انجام تبلیغات اهدای خون به طور ثابت بر روی اتوبوس درون شهری
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت

گیرا آنلاین-رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: به منظور حمایت از فرهنگ والای اهدای خون ، یک دستگاه اتوبوس شهری به طور ثابت برای انجام تبلیغات این اقدام خداپسندانه اختصاص داده شود.

 محمد حسین واثق کارگرنیا امروز در دیدار با مدیر و اعضای موسسه ترویج اهدای خون و سلامت گیلان با تبریک میلاد با سعادت امام حسن عسکری(ع) اظهار کرد: امیدوارم همه ما با اعمال صالح و خدمت به خلق بتوانیم سربازان خوبی برای فرزند این امام بزرگوار ، حضرت مهدی موعود (عج) باشیم.

وی با بیان اینکه فرهنگ اهدای خون یک اقدام خداپسندانه است افزود: اهدای خون نقش بزرگی در نجات جان انسان ها دارد و خدمت در این جایگاه عنایتی است که نصیب هر کسی نمی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به اینکه در کمتر جایی از دنیا ، افرادی گوشه ای از جانشان را به صورت رایگان در اختیار دیگر همنوعان قرار می دهند بیان کرد: پیش از انقلاب افراد خون خود را در قبال دریافت پول می فروختند اما پس از انقلاب این اقدام تنها با هدف جلب رضایت خدا و نجات جان همنوعان انجام شد و این نشانه روحیه ایثار و نوعدوستی مردمان ایران اسلامی است.

کارگرنیا با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران طی چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب ، هر زمان که لازم بود ایثار و پایبندی شان را به رخ جهانیان کشاندند تصریح کرد: حضور پُر شور مردمان ایران اسلامی بالاخص مردم شریف رشت در عمل خداپسندانه اهدای خون یکی دیگر از مصادیق ایثار آنان است و امیدواریم مسوولان نیز نگاه ویژه تری برای رفع مشکلات این ملت بزرگ داشته باشند.

وی با بیان اینکه حوزه مدیریت شهری رشت نیز سعی دارد به نحوی در هر چه بیشتر نهادینه کردن این فرهنگ نقشی ایفا کند افزود: به منظور حمایت بیشتر از این فرهنگ زیبا، قصد داریم یک اتوبوس شهری را به طور ثابت برای تبلیغ در مورد فرهنگ اهدای خون اختصاص دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت به اختصاص جایگاه ثابت با هدف تبلیغ پیرامون مزیت های اهدای خون اشاره کرد و گفت: همچنین یک جایگاه ثابت به منظور نصب بنر و غیره در یک مکان که مورد تایید مجموعه اهدای خون گیلان باشد را نیز برای فرهنگ سازی بیشتر در این باره اختصاص می دهیم.

کارگرنیا با اشاره به انجام یک برنامه مشترک دیگر ما بین حوزه مدیریت شهری رشت و مجموعه اهدای خون گیلان بیان کرد: می توانیم با استفاده از ظرفیت سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری رشت تعدادی تراکت را در داخل اتوبوس های درون شهری و تاکسی ها با محوریت فرهنگ اهدای خون توزیع کنیم .