امیدواری مردم به مجلس یازدهم خیلی خیلی بیشتر از دیگر ادوار گذشته مجلس است
امیدواری مردم به مجلس یازدهم خیلی خیلی بیشتر از دیگر ادوار گذشته مجلس است
گیرا آنلاین-مدیرکل اوقاف گیلان گفت: مجلس یازدهم به وجهه انقلابی معروف شده و این موضوع مسئولیت نمایندگان را سنگین می کند.

گیرا آنلاین– حجت الاسلام علیزاده، مدیرکل اوقاف گیلان صبح امروز در دیدار با دکتر احمدی سراوانی منتخب مردم رشت در مجلس یازدهم، گفت: مردم نسبت به انقلاب اسلامی وفادار بوده و در صحنه های مختلف حضورداشته و دارند و البته توقع بحقی و بسیاری هم از مسئولان دارند.
وی با بیان اینکه مجلس یازدهم با ادوار دیگر مجلس وجه تمایز بزرگی دارد ، گفت: مجلس یازدهم به وجهه انقلابی معروف شده و این موضوع مسئولیت نمایندگان را مضاعف و سنگین می کند.
مدیرکل اوقاف گیلان تاکید کرد: امیدواری مردم به مجلس یازدهم خیلی خیلی بیشتر از دیگر ادوار گذشته مجلس است.
وی خاطرنشان ساخت: مردم ما هوشیار هستند بابصیرتند و هرجا نشانه ای از ردپای دشمن راببیننددرمقابل دشمن قرار می گیرند و از کیان و هویت دینی و انقلابی نظام دفاع می کنند و فتنه ۸۷و ۸۸ و۹۶و سال گذشته یعنی ۹۸ در بحث بنزین بر پیکره دشمنان و فتنه گران داخلی و خارجی لگدگذاشتند و کورشان کردند البته آنهم بخاطر دفاع از اصل نظام که دینی و انقلابی و قرآنی است و اصل رهبری وولایت فقیه که اطاعات از او را اطاعت پیامبر و آلش و امام زمان(عج)می دانند
حضور مردم درا نتخابات مجلس یازدهم و نوع انتخابشان پیامهای مختلف و زیادی داشت و مردم با مسولانشان از طریق صندوق رای حرفهای ناگفته را که بارها از زبان رهبرعزیز و حکیم انقلاب بیان شده بود،زدند و نیزپیام و انتظار خود را از مسئولان در پای صندوق های رای اعلام کردند.
علیزاده با اشاره به اینکه مردم خواستار وحدت و خدمت هستندوانتظاردیگری ندارند، گفت: از کمک ها و مشورت ها و حمایت های نمایندگان در هر سطحی استقبال می کنیم واین راوظیفه دینی،انقلابی خودمان میدانیم که یکی ازدستورات وتاکیدات مکررنماینده ولی فقیه وریاست محترم سازمان اوقاف جناب آقای دکترخانوشی همین مسئله تعاملی است.
وی اذعان داشت: حضور نمایندگان مردم در اداره اوقاف باعث آشنایی آنان با مشکلات و موانع مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه و بهره برداری از وقف برای توسعه استان است.
مدیرکل اوقاف گیلان به استفاده از ظرفیت عظیم وقف و بقاع متبرکه برای مقابله با بحران کرونا اشاره کرد و گفت: از آغاز بسیج همگانی مبارزه با شیوع ویروس کرونا۱۴هزار و ۵۴۶ بسته سلامتی وملزومات بهداشتی شامل مواد شوینده و ضد عفونی کننده، و ژل ضدعفونی کننده که ازطریق خیرین ومراکزافق بقاع وبعضی ازموقوفات منطبق در مناطق محروم استان به مبلغ۵۵۲ میلیون تومان توزیع شده است.
وی یادآور شد: با بسیج خدام افتخاری و به بهره گیری از ظرفیت خیرین از ابتدای شیوع کرونا در گیلان ۱۱۷ هزار ماسک در بقاع متبرکه با هزینه ۹۰ میلیون تومان تولید و توزیع شده است.
حجت الاسلام علیزاده گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز سه هزار و ۵۷۵ بسته مواد غذایی و اقلام ضروری در قالب بن کالاو بسته های کمک معیشتی و ارزاق بین نیازمندان ازهمان محلهایی که گفته شد،به مبلغ ۶۱۴ میلیون تومان توزیع شد.
مدیرکل اوقاف گیلان اظهار داشت: ضمن تشکراز کادر زحمتکش درمانی وکمک‌های نیروهای مسلح ودستگاههای زیرنظررهبری ومردم عزیز،عنایت امام زمان(عج) شامل ایران اسلامی است چرا که کشور در بحران های مختلف مثل کرونا درگیر مشکلات کمتری نسبت به کشورهای مدعی پیشرفت در علوم پزشکی و بهداشت وعلوم دیگر بودیم.