امنیت و سلامت دو مقوله مغفول مانده / قدردان مدافعین سلامت هستیم
امنیت و سلامت دو مقوله مغفول مانده / قدردان مدافعین سلامت هستیم
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت
گیرا آنلاین_ رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: امنیت و سلامت دو مقوله مغفول مانده است که تا زمانی از این بابت خطری ایجاد نشود به اهمیت آن ها پی نمی بریم.
  محمد حسین واثق کارگرنیا در دیدار با خانواده شهید مدافع سلامت میرشیخی با گرامی داشت یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر ایران اسلامی بالاخص شهدای مدافع سلامت اظهار کرد: حضور در جمع خانواده های معظم شهدا توفیقی از جانب پروردگار است و همواره قدردان مدافعین سلامت هستیم.
  وی با بیان اینکه تمامی شهدای عزیز از جمله شهدای مدافع سلامت بدون منت خدمت کردند افزود: پرستاران و در مجموع کادر درمان در دوران کرونا خالصانه و عاشقانه در محل خدمت حضور پیدا کردند و با آنکه اطلاع داشتند ممکن است به این ویروس منحوس مبتلا شده و جانشان را از دست بدهند، اما باز هم ایثارگرانه برای خدمت به مردم درنگ نکردند.
  کارگرنیا به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون پرستاران گرانقدر اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب درباره پرستاران فرمودند: پرستاران عزیز ما در دوران کرونایی و در شرایطی بسیار دشوارتر و پراضطراب‌تر از شرایط معمولی، کار بزرگی را به ثبت رساندند و صحنه‌ها و فعالیت‌هایی را به نمایش گذاشتند که حقیقتاً اعجاب‌انگیز است.
  رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه دو مقوله سلامت و امنیت همواره مغفول هستند تصریح کرد: بر خودمان وظیفه می دانیم که از تلاش های مجموعه خدوم و پرتلاش کادر درمان تقدیر کنیم و درب شورای اسلامی شهر رشت به روی همه شهروندان گرانقدر به ویژه خانواده معزز شهدا باز است و ان شاا مشمول دعای خیر شهدا شویم .
  رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر رشت نیز در این دیدار با اشاره به اینکه بنده نیز برادر شهید مدافع حرم هستم اظهار کرد: برادر شهیدم بابک نوری هریس یک بار گفت اگر ما در جبهه و برای امنیت کشورمان حضور پیدا نکنیم پس انتظار داریم چه افرادی بروند و دفاع از این آب و خاک وظیفه همه ما است.
 مهدی نوری هریس با بیان اینکه ان شاا همه ما در هر جایگاهی قدردان این ایثارها باشیم افزود : امیدوارم مدیران ما نیز در خدمت برای مردم تلاش کنند و خانواده شهدا وقتی آرامش و امنیت مردم را مشاهده می کنند خوشحال می شوند و هرگاه مردم به دلایلی ناراحتی هایی برایشان رقم بخورد خانواده شهدا نیز ناراحت می شوند.
   وی با تاکید به اینکه ان شاا بتوانیم در طول چهار سال خدمت در شورا خدمتگزار واقعی مردم شریف رشت باشیم گفت: ایثار خانواده شهدای مدافع سلامت قابل جبران نیست و برای همیشه قدردان ایثارشان هستیم.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای ششم رشت نیز در این دیدار با اشاره به اینکه در خانواده بنده چهار پرستار حضور دارند اظهار کرد: در دوران کرونا با توجه به اینکه چهار نفر از اعضای خانواده ما نیز جزو جامعه خدوم پرستاران هستند به واسطه خدمات رسانی به شهروندان دائما در مراکز حضور پیدا می کردند و طی این مدت با فواصل بیست روزه به منزل مراجعه و هرگاه میخواستند در محل کار حضور پیدا کنند غسل شهادت می کردند.
 مسعود عباس نژاد با بیان اینکه در گذشته سربازان ملت ایران در جبهه های نبرد حق علیه باطل بابت دفاع از مرزهای ایران اسلامی حضور پیدا می کردند گفت: پس از آن نیز سربازان این کشور یک بار در لباس مدافع حرم و بار دیگر به عنوان مدافعین سلامت برای نجات جان همنوعان حضور پیدا کردند و ایثارها رقم زدند.
  وی با تاکید به اینکه پوشیدن لباس پرستاری در این روزها یک ایثار بزرگ محسوب می شود تصریح کرد: کرونا موجب افزایش آمار مرگ و میر شد و چون این ویروس ناشناخته بود خطرات فراوانی کادر درمان را تهدید می کرد اما با تمامی این تفاسیر پرستاران فقط با تکیه بر ایمان با شرافت به نجات جان همنوعان خود پرداختند.
  عباس نژاد با اشاره به اینکه به عنوان نمایندگان مردم رشت وظیفه داریم در محضر خانواده های معزز شهدا حضور پیدا کنیم بیان کرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه گسترش دهیم و تا همیشه مدیون و قدر دان شهدا و خانواده هایشان هستیم.
  رئیس کمیسیون توسعه پایدار شورای شهر رشت نیز در این دیدار با اشاره به اینکه زحمات کادر درمان در روزهای اوج کرونا قابل جبران نیست اظهار کرد: هر کدام از ما وظایفی داریم و امیدوارم با عملکرد خوبمان شرمنده خانواده معظم شهدا و ایثارگران نباشیم .
  هادی رمضانی به روزهای جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی یک روز در جنگ تحمیلی و یک بار در دفاع از حرم و روز دیگر به عنوان مدافعین سلامت برای حفظ جان دیگر همنوعان و ارزش های والای انقلاب تلاش می کنند و چه بسا در این راه به فیض عظیم شهادت نائل می آیند .
  وی با تاکید به اینکه خانواده های معظم شهدا برای مردم ایران بسیار عزیز هستند گفت: شهدای گرانقدر در نزد پروردگار از جایگاه بسیار بالایی برخوردار هستند در نزد خدا برتوردار هستند و مدافعین سلامت در روزهای کرونا جهادی عظیم انجام دادند.