الگوی خدمت رسانی ما در ایام کرونا دفاع مقدس بود
الگوی خدمت رسانی ما در ایام کرونا دفاع مقدس بود
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان

گیرا آنلاین- مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت : همکاران ما در فصل آبیاری با توجه به شیوع کرونا با روحیه ایثار و از خود گذشتگی وظایف خود را به نحو احسن انجام دادند.

 مهندس وحید خرّمی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد؛ اظهار داشت : هشت سال دفاع مقدس ایام بسیار مقدسی بود که درس های فراوانی به این مرز و بوم آموخت که نتیجه آن را در ایام اخیر و در حال حاضر می بینم که عزیزان زحمتکش بخش درمان ، پرستاران و پزشکان با بیماری ناشناخته کرونا با چه جان فشانی هایی در حال خدمت هستند.

وی با تشکر از همه خدمتگزاران در بخش آب استان در تأمین این مایع حیاتی  افزود : الگوی خدمات رسانی ما در فصل آبیاری گذشته ، هشت سال دفاع مقدس بود که همواره با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلات بوجود آمده ، با روحیه ایثار و از خود گذشتگی ، وظیفه خویش را به نحو احسن انجام دادیم و با تمام کاستی ها عملکرد موفقی را توانستیم در سطح استان ارائه کنیم.

در ادامه این مراسم نورالدین نعمتی از جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با ذکر خاطراتی از رشادتهای رزمندگان اسلام در دفاع مقدس یاد آور شد که با روحیه ایثار و شهادت و مقاومت می توانیم در شرایط سخت کنونی با موفقیت عبور کنیم .

شایان ذکر است این مراسم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با حضور جمعی از همکاران بسیجی و همچنین سرهنگ پاسدار عباس حسینی ، مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان برگزار شد .