اقدامات جمعیت هلال احمر استان گیلان در دهه اول محرم ۱۴۰۱
اقدامات جمعیت هلال احمر استان گیلان در دهه اول محرم ۱۴۰۱
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: به تعداد۴۰۰ نفر خدمات سرپایی و حضوری داده شده است که از این بین، یک نفر توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شد.

گیرا آنلاین_به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛ سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: با توجه به ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) در دهه اول محرم پایگاه‌های امداد و نجات، مراکز عملیاتی و عوامل اجرایی حوزه امداد و نجات در حالت آماده باش قرار گرفتند.

غلامی افزود: در دهه اول محرم تعداد تیم های عملیاتی ۴۰ تیم و تعداد کل نیروهای عملیاتی ۲۰۰ نفر بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ضمن اشاره به خدمات ارائه شده حضور و سرپایی اظهار کرد: همچنین به ۴۰۰ نفر خدمات سرپایی و حضوری داده شده است که از این بین، یک نفر توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شد.

سیاوش غلامی تصریح کرد: تعداد ۳۰ دستگاه خودروی آمبولانس و ۱۰ خودروی کمک دار در عملیات های مذکور به کارگیری شده است، همچنین تعداد ۱۲ چادر نیز جهت ارائه خدمات امدادی به مردم در نقاط تعبیه شده استان در ایام مذکور برپا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به مراسم عزاداری هیات علی اکبر جوانان جمعیت هلال احمر استان گیلان در تاسوعای حسینی اظهار داشت: در روز تاسوعای حسینی، هیات علی اکبر جوانان جمعیت هلال احمر استان گیلان نیز هزار پرس غذای گرم و مراسم عزاداری با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور در حرم فاطمه اخری خواهر امام رضا علیه السلام رشت برگزار کرد.

جمعیت هلال احمر استان گیلان ۲۱۰۲ امدادگر و نجاتگر و ۳۱۶ نفر پرسنل دارد.