افزایش گیشه‌های خدمات‌رسانی بانک دی به ایثارگران در گیلان
افزایش گیشه‌های خدمات‌رسانی بانک دی به ایثارگران در گیلان
اهتمام در جلب رضایت مندی ایثارگران باید در تمامی شرایط بویژه در شرایط خاص کنونی در سرلوحه کار خادمان خانواده های معزز شهدا و ایثارگران قرار گیرد.

گیرا آنلاین- به گزارش ایثار گیلان ، عبداله پاکاری مدیرکل بنیاد شهیدوامورایثارگران استان گیلان صبح روز یکشنبه ۲۴ مرداد در جلسه شورای معاونین بنیاد استان با تسلیت ایام حزن و اندوه سرور و سالار شهیدان گفت : قیام امام حسین (ع) و یارانش در نهضت عاشورا اوج فرزانگی و الگوی بی‌نظیر ایثار و شهادت بوده و گام نهادن در مسیر رستگاری را نشان می‌دهد.
وی با اشاره به اوج گیری ویروس کرونا در کشور و تعطیلی های پیش رو اظهار داشت : همه باید تلاش کنند  با عزمی همگانی در کنار سایر ارکان کشور هر کدام به سهم خود  در اطلاع رسانی و کمک در جهت عدم فراگیری مجدد بیماری اقدام نماییم .
مدیرکل بنیاد شهیدوامورایثارگران استان گیلان با ابراز تاسف از  فوت ایثارگران در کنار سایر اقشار جامعه در این شرایط اظهار داشت : باید در این روز های سخت با تلاش های شبانه روزی همکاران ، نیازمندی های ایثارگران معزز در بخش مختلف بویژه در حوزه های درمان با توجه به آسیب پذیری این قشر  در حد توان  برطرف کنیم.
پاکاری با تاکید بر پاسخگویی در تمامی حوزه ها گفت: اهتمام در جلب رضایت مندی ایثارگران باید در تمامی شرایط بویژه در شرایط خاص کنونی در سرلوحه کار خادمان خانواده های معزز شهدا و ایثارگران قرار گیرد.
مدیرکل بنیاد شهیدوامورایثارگران استان گیلان از افزایش گیشه های خدمات رسانی بانک دی در استان خبر داد و اظهار داشت : در آینده نزدیک با هماهنگی های صورت پذیرفته پس از مطالعه نقاط مختلف ، جهت سهولت در دسترسی ایثارگران ،  سه گیشه خدمات رسانی دیگر بانک دی در شهرستانهای استان گیلان افتتاح خواهد شد.
وی ۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را یک مناسبت بزرگ بیان نمود و بر استفاده از تمامی ظرفیت ها برای تبیین فرهنگ ایثار و آزادگی در جامعه تاکید کرد.
 مدیرکل بنیاد شهیدوامورایثارگران استان گیلان همچنین برهمکاری و هماهنگی در ادامه فرایند واکسیناسیون ایثارگران استان  تاکید کرد.