افزایش ناوگان خودرویی شرکت در راستای اهداف بلند مدت مجموعه و ساماندهی پسماند استان
افزایش ناوگان خودرویی شرکت در راستای اهداف بلند مدت مجموعه و ساماندهی پسماند استان
خرید ۶ دستگاه سمی تریلر توسط شرکت با هدف حمل بهداشتی زباله بدون خروجی شیرابه

به گزارش گیرا آنلاین به نقل از به وقت خبر مدیر عامل شرکت کود آلی گیلان با اشاره به اینکه تقویت ناوگان خودرویی شرکت از اهداف و اولویتهای مجموعه کود آلی بوده بیان داشت:با اضافه شدن ۳ دستگاه جدید،مجموعا ۶ سمی تریلر به ناوگان خودرویی شرکت کود آلی گیلان اضافه شده که این مهم در راستای اهداف بلند مدت شرکت امری موثر خواهد بود.

وی در ادامه افزود:با توجه به حمل زباله توسط خودروها و در جهت حفظ محیط زیست و جلوگیری از ریزش شیرابه، با حمل بهداشتی توسط سمی تریلرها هیچ شیرابه ای در خیابان جاری نخواهد شد.

بشری اذعان داشت:اورهال و بازسازی ویندورهای خط پردازش ۱ و ۲ شرکت از دیگر اقدامات مهم بود که به انجام رسید و اکنون این دو دستگاه در این خطوط در حال فعالیت می باشند.

مدیرعامل شرکت کود آلی گیلان یادآور شد:متاسفانه به دلیل نوع کار و میزان رطوبت در استان،بسیاری از تجهیزات به سرعت دچار فرسودگی و یا مشکلاتی می شوند که با وجود نیروهای فنی و کاربلد مجموعه، در سریع ترین زمان ممکن احیا شده و مجددا به چرخه فعالیت باز می گردند.

این مقام مسئول عنوان کرد:راه اندازی خط تولید کود بدون شیشه از دیگر اقدامات شرکت است که این مهم برای اولین بار در ایران با همکاری دانشگاه گیلان در این مجموعه به مرحله اجرا رسیده است و کیفیت کود کمپوست را بیش از پیش بالا برده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه تمام اقدامات این شرکت در راستای حل معضل پسماند استان و خدمت رسانی به مردم است خاطرنشان کرد:خوشبختانه همراهی شهردار رشت،اعضای شورا و مدیران استانی سبب تسریع در پیشرفت پروژه های شرکت شده و امیدواریم که در آینده ای نزدیک،معضل پسماند شهرستان رشت برای‌ همیشه رفع گردد