افزایش كیفیت ارائه خدمات و رضایت مندی مشتریان اولویت اصلی پست استان در سال ۱۴۰۰
افزایش كیفیت ارائه خدمات و رضایت مندی مشتریان اولویت اصلی پست استان در سال ۱۴۰۰
به گزارش روابط عمومی پست استان گیلان صبح روز پنجشنبه 19 فروردین ماه سالجاری جلسه شورای اداری پست استان و شهرستانها بصورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید .

گیرا آنلاین– مهدی فخربین سبحانی ، مدیرکل پست استان گیلان گفت : با توجه به خیزش موج چهارم ویروس کرونا خواستار رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و کنترل دستگاههای ضدعفونی در سطح ادارات پست  استان در راستای جلوگیری از انتشار و ابتلا به این بیماری گردید .

وی در خصوص درآمد و پیش بینی های استان از کلیه پرسنل تشکر و قدردانی نمود و افزود : کلیه پیش بینی های درآمدی و ترافیکی تحقق یافته و به هدف تعیین شده رسیده ایم . لذا به جهت کیفیت ارائه خدمات به مشتریان با ایده آل ها فاصله بسیار داریم و افزایش کیفیت ارائه خدمات و رضایت مندی مشتریان از اولویت های اصلی پست استان در سال جدید در دستور کار قرار دارد .

همچنین جذب بازارهای جدید با ترافیک  و درآمد بالا ، انعقاد قراردادهای با ارزش افزوده و همکاری با شرکت های فعال در حوزه تجارت الکترونیک و با توجه به نظر ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیران ارشد شرکت ملی پست در زمینه ارائه سرویس روستا بازار که به روستاییان کمک کند و از طریق پست، تجارت از تولید کننده به مصرف کننده با حذف واسطه انجام شود در اولویت اداره بازاریابی و بررسیهای اقتصادی پست استان می باشد .

مدیرکل پست استان گیلان تشکر ویژه مدیرعامل شرکت ملی پست و اعضای هیئت مدیره را از تمامی کارکنان شبکه پستی که در نخستین جلسه مدیران با مدیرعامل شرکت ملی پست بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شده بود به کارکنان پست استان ابلاغ نمود و افزود : با تلاش شبانه روزی کارکنان پست استان موفق به اخذ کسب رتبه ۶ درآمدی و کسب رتبه ۵ ترافیکی و کسب رتبه ۲ کشوری از لحاظ رشد حجم امانت و بسته در سال گذشته رسیده ایم .

سپس شهرستانها به ترتیب به بیان نقطه نظرات و ارائه مطالب خود نیز پرداختند .