افزایش تماس‌های تلفنی سامانه ۴۴۰۱ / روزانه، هزاران نفر با ۴۴۰۱ تماس می گیرند
افزایش تماس‌های تلفنی سامانه ۴۴۰۱ / روزانه، هزاران نفر با ۴۴۰۱ تماس می گیرند
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از افزایش تماس های تلفنی سامانه پاسخگویی واکسیناسیون گیلان ( ۴۴۰۱ ) خبر داد.

گیرا آنلاین-به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا)؛ فیروز نصیرزاده- مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در گفتگوی اختصاصی با وبداگیلان گفت: در پی افزایش پایگاههای واکسیناسیون در گیلان و  ورود واکسن به استان و ضرورت اطلاع رسانی به مردم، سایت اطلاع رسانی واکسیناسیون جهت اعلام نام و آدرس مراکز واکسیناسیون در رشت و شهرستانهای استان و همچنین نوع واکسن و زمان تزریق در پایگاهها، در سایت دانشگاه علوم پزشکی گیلان راه اندازی شد.

نصیرزاده  همچنین از  راه اندازی سامانه پاسخگویی تلفنی واکسیناسیون (۴۴۰۱)   خبرداد و افزود: این سامانه که به دستور ریاست دانشگاه و  با  مشارکت  معاونت بهداشتی، مدیریت فناوری و مدیریت روابط عمومی دانشگاه  از نیمه دوم شهریورماه راه اندازی شده است، روزانه پاسخگوی هزاران تماس تلفنی در زمینه واکسیناسیون، نوع واکسن و نام پایگاههای تزریق و زمان فعالیت آنها و همچنین همه موضوعات علمی مرتبط با واکسن می‌باشد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه افزود: در این سامانه،   گروهای مختلف پزشکی و کارشناسی  از ۸صبح تا ده  شب، پاسخگوی سوالات مردمی هستند.

وی در پایان،   از شهروندان گیلانی خواست قبل از حضور در مراکز واکسیناسیون، حتما به سامانه واکسیناسیون گیلان به نشانی vac. gums. ac. ir  مراجعه نمایند تا روزانه از مراکز فعال واکسیناسیون و نوع واکسن مطلع شوند و یا با سامانه ۴۴۰۱ تماس بگیرند.