افتخارات کسب شده توسط وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به همت اقدامات خوب دستگاههایی همچون سازمان تامین اجتماعی بوده است
افتخارات کسب شده توسط وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به همت اقدامات خوب دستگاههایی همچون سازمان تامین اجتماعی بوده است
کسب رتبه اول در شفافیت و جایگاه سوم در خدمت رسانی در بین وزارتخانه های دولت توسط وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، بواسطه اقدامات ارزشمند تمامی دستگاههای عضو از جمله تامین اجتماعی تحقق یافت .

گیرا آنلاین- به گزرش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، سیزدهمین و آخرین جلسه شورای هماهنگی رفاه استان در سال ۹۹ به میزبانی اداره کل تامین اجتماعی برگزار گردید .

در این جلسه عباس علیزاده مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گیلان و رئیس شورای هماهنگی رفاه استان ضمن قدردانی از تمامی تلاشها و زحمات مدیران عضو ، اظهار داشت : در طی ۱۲ جلسه سالجاری تعداد ۷۴ مصوبه داشته ایم که ۵۶ مورد آن اجرا و ۱۸ مورد در دست اقدام میباشد . 

وی با بیان اینکه درسالجاری به همت مجموعه مدیران شاهد خدمات موثری توسط دستگاههای عضو بودیم ، کسب رتبه سوم توسط وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در بین وزارتخانه ها در حوزه خدمت رسانی و اخذ جایگاه اول در شفافیت فرایندها را ماحصل این تلاش جمعی و اقدامات ارزشمند صورت گرفته از جمله در حوزه تامین اجتماعی دانست . 

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به برخی طرحهای صورت گرفته از جمله حذف تدریجی دفترچه های درمانی و توسعه خدمات غیرحضوری و اجرای نسخه الکترونیک ، این برنامه ها را گامهایی بلند در راستای فراهم نمودن رضایتمندی بیشتر و بویژه به حداقل رساندن مراجعات و سرعت بخشیدن به فرایندها قلمداد نموده و افزود : در مسیر توسعه نیازمند چنین حرکتهایی هستیم . 

دکتر قنبرپور مدیردرمان تامین اجتماعی گیلان نیز در این نشست با تشریح فرایند نسخه الکترونیک ، استان گیلان را از حیث استقبال مراکز درمانی و پزشکان در رتبه چهاردهم کشور معرفی و افزود : در این بخش طی ماههای گذشته از رشد چشمگیری برخوردار بوده ایم بگونه ای که از منظر جهش صورت گرفته در رتبه چهارم کشور هستیم . 

وی همچنین از راه اندازی بخش ای سی یو نوزادان و اخذ موافق اصولی برای مرکز قلب مستقل در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت خبر داده و در بخش دیگری از گزارش ارائه شده ، افزود : راه اندازی مراکز درمانی سازمان در منجیل و توتکابن در شهرستان رودبار از برنامه های پیش بینی شده در سال آتی است .  

علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان نیز در این نشست با ارائه گزارشی اذعان داشت : اگر منصفانه به اقدامات اخیر نگریسته شود باید پذیرفت که تامین اجتماعی در زمره سازمانهای پیشرو در مسیر توسعه خدمات غیرحضوری حرکت نموده و گامهای موثری برداشته است . 

در این نشست کلیپ هایی از طرح ۳۰۷۰ و نسخه الکترونیک برای حضار پخش گردید .