افتتاح ۱۳ پروژه عمرانی و اشتغالزا در بخش سنگر
افتتاح ۱۳ پروژه عمرانی و اشتغالزا در بخش سنگر
مشکلات و موانع پیش روی این واحدهای تولیدی، به طور ویژه در کارگروه سرمایه گذاری فرمانداری پیگیری می شود

گیرا آنلاین- با حضور فرماندار رشت ۱۳ پروژه در زمینه های تولید گیاهان زینتی، بوم گردی و عمران روستایی در بخش سنگر افتتاح شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رشت؛ در پنجمین روز از هفته دولت، با حضور مهندس علی فتح اللهی بزرگترین گلخانه گیاهان زینتی استان گیلان با اعتبار هزینه شده ۱۵میلیارد تومان و ظرفیت اشتغال ۲۰نفر در روستای سراوان بخش سنگر افتتاح شد.
این مجتمع پرورش گیاهان زینتی در زمینی به مساحت ۴هکتار، با زیربنای ۸۷۰۰ متر مربع احداث شده است و با پرورش بیش از ۷۰ گونه گیاه زینتی آپارتمان، یکی از تامین کننده های اصلی گیاهان زینتی پایتخت کشور، محسوب می شود.
مهندس علی فتح اللهی در حاشیه این مراسم با بیان اینکه اگر دنبال اشتغال پایدار هستیم باید سرمایه گذاران و کا آفرینان واقعی حمایت کنیم، اظهار داشت: مشکلات  و موانع پیش روی این واحدهای تولیدی، به طور ویژه  در کارگروه سرمایه گذاری فرمانداری پیگیری می شود و از همه ظرفیت ها جهت حمایت از آنان و تسریع و تسهیل روند اداری پیش روی آنان بهره می گیریم.
یک واحد بوم گردی با ارزش  ۶۰۰میلیون تومان و ظرفیت اشتغال ۴نفر، زمین چمن مصنوعی سراوان و ۱۰ پروژه بنیاد مسکن شامل آسفالت راه روستایی و پل با اعتبار هزینه شده ۶میلیارد تومان از دیگر پروژه هایی بود که صبح امروز در بخش سنگر افتتاح شد‌.