افتتاح یادمان شهدای گمنام مسکن مهر رشت در هفته دفاع مقدس
افتتاح یادمان شهدای گمنام مسکن مهر رشت در هفته دفاع مقدس
کسانی که در جهت زنده نگاه داشتن یاد این شهدائ حرکت می کنند کارشان کمتر از شهادت نیست.

گیرا آنلاین-فرماندار رشت با تاکید بر لزوم تسریع در روند اجرایی احداث یادمان های شهدای گمنام شهر رشت، ابراز امیدواری کرد: یادمان شهدای گمنام مسکن مهر شهر رشت تا هفته دفاع مقدس افتتاح شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ دکتر میرشمس مومنی زاده در جلسه هیئت امنای ساماندهی یادمان های شهدای گمنام شهر رشت با تقدیر از پی گیری همه اشخاص حقیقی و حقوقی که در راستای احداث یادمان های شهدای گمنام تلاش می کنند، تصریح کرد: امنیت، آرامش و سرافرازی امروز کشورمان را مدیون  شهدای والا مقامی هستیم که با گذشتن از همه وجود خویش، موجبات اعتلای میهن اسلامی را فراهم آوردند و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند کسانی که در جهت زنده نگاه داشتن یاد این شهدائ حرکت می کنند کارشان کمتر از شهادت نیست.

وی با تاکید بر اینکه روند احداث یادمان های شهدای گمنام نباید به هر دلیلی مشمول زمان شود، گفت: در خصوص پروژه یادمان شهدای گمنام مسکن مهر رشت انتظار می رود از هفته آتی، عملیات اجرایی آن آغاز شود.

فرماندار رشت ادامه داد: در راستای تامین اعتبار این پروژه و تسریع در روند اجرایی آن، علاوه بر اعتبارات شهرداری رشت برای این پروژه،  مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی  برای این پروژه تخصیص خواهد یافت و امیدواریم تا هفته دفاع مقدس سال جاری، شاهد افتتاح این یادمان باشیم.

دکتر مومنی زاده در ارتباط با پروژه شهدای گمنام بوستان ملت نیز تاکید کرد: مشکلات پیش روی این پروژه نیز باید در اسرع وقت حل شود و  اگر پیمانکار فعلی آمادگی دارد، نسبت به تکمیل این پروژه اقدام نماید در غیر این صورت پیمانکار جدید تعیین و در اسرع وقت روند احداث این یادمان تکمیل شود.