افتتاح مرکز مشاوره و امور روانشناختی امین دانشگاه آزاد رشت به مناسبت گرامیداشت هفته دولت
افتتاح مرکز مشاوره و امور روانشناختی امین دانشگاه آزاد رشت به مناسبت گرامیداشت هفته دولت
دفتر مشاوره و راهنمایی معاونت امور پیشگیری دارای ٩٦مرکز مشاوره و روانشناختی عمومی،تخصصی،سلامت روان و دفتر مشاوره می باشد.

گیرا آنلاین- در چهارمین روز از هفته ی دولت ،مرکز مشاوره و امور روانشناختی امین دانشگاه آزاد با کسب مجوز از اداره کل بهزیستی استان با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد ، سردار آقازاده نماینده محترم مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ، ریاست دانشگاه آزاد دکتر دوستدار ، سید محمد حسین صفوی مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی ، معاون پیشگیری بهزیستی آریا طوفانی ، حجت الاسلام حمید نادم مسئول روابط عمومی ، مشاور و رئیس دفتر مدیرکل شادکام ، ریاست بهزیستی رشت محمد نوروزی و جمعی از مسئولین و فرهیختگان استان افتتاح گردید.

در حاشیه این افتتاح دکتر حسین نحوی نژاد مدیر کل بهزیستی استان گیلان به بیان آمار مراکز مشاوره و تعداد مراجعین آنها پیرامون ضرورت نقش مشاوره در راهگشایی و حل مشکلات آحاد مردم متقاضی و تاثیر این مهم در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و لزوم و ضرورت تحقیق و پژوهش برای شناخت و رفع آسیبهای اجتماعی پرداختند .

لازم به ذکر است دفتر مشاوره و راهنمایی معاونت امور پیشگیری دارای ٩٦مرکز مشاوره و روانشناختی عمومی،تخصصی،سلامت روان و دفتر مشاوره می باشد.