افتتاح مرکز سالمندان روناک به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در رشت
افتتاح مرکز سالمندان روناک به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در رشت
با توجه به اینکه در آستانه بحران های آتی هستیم و هنوز چالش ها به صورت کامل نمایان نشده ، باید به سالمندی ، یک نگاه جامع و کامل داشته باشیم، توجه به توسعه و گسترش به صورت فیزیکی و فرایندی بسیار حائز اهمیت است .

گیرا آنلاین– ظهر روز چهاردهم بهمن ماه مرکز سالمندان روناک با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد ، معاون امور توانبخشی دکتر عابدین قاسمیان ، ریاست بهزیستی رشت محمد نوروزی و جمعی از همکاران ستادی و شهرستانی در رشت افتتاح شد .

مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و فرا رسیدن روز زن و مادر بیان داشت : با توجه به اینکه در آستانه بحران های آتی هستیم و هنوز چالش ها به صورت کامل نمایان نشده ، باید به سالمندی ، یک نگاه جامع و کامل داشته باشیم، توجه به توسعه و گسترش به صورت فیزیکی و فرایندی بسیار حائز اهمیت است .

وی افزود :  در مورد شناخت سالمندی سالم ، تغذیه سالمندی باید به نحوی عمل کنیم که مکانی در جهت دلالت افراد باشد به صورت respite care  تا بتوانیم این عزیزان را به آغوش خانواده برگردانیم.

گفتنی است این مرکز با زیر بنای ۳۰۰ متر با اعتبار حدود هشتصد میلیون تومان در دو طبقه با ظرفیت ۳۰ نفر به بهره برداری رسید.