افتتاحیه دوازدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار یکم بهمن برگزار می‌شود
افتتاحیه دوازدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار یکم بهمن برگزار می‌شود
اکران فیلم‌های جشنواره عمار راهکاری اثرگذار برای آشنایی نسل جوان با مفاهیم انقلاب با بهره‌گیری از زبان هنر است.

گیرا آنلاین_ دبیر افتخاری دوازدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار از برگزاری افتتاحیه این جشنواره در روز جمعه یکم بهمن ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۵ عصر در تالار مرکزی رشت خبر داد.

نشست خبری افتتاحیه دوازدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار استان گیلان باحضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان و دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان در منزل شهید مدافع حرم حامد کوچک زاده برگزار شد.

دبیرافتخاری دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در استان گیلان در خصوص برگزاری این مراسم اظهار داشت: شهید کوچک ‌زاده فردی بود که بسیاری او را با دغدغه‌های فرهنگی‌اش می‌شناختند.

همسر شهید مدافع حرم حامد کوچک‌زاده با اشاره به مشارکت این شهید والامقام در مسیر اکران آثار جشنواره عمار در ادوار مختلف خاطرنشان کرد: شهید کوچک.زاده معتقد بود که جشنواره عمار می‌تواند حرف انقلاب را به گوش مردم برساند.

وی با اشاره به گسترش نقش فضای مجازی در زندگی جوانان خاطرنشان کرد: اکران فیلم‌های جشنواره عمار راهکاری اثرگذار برای آشنایی نسل جوان با مفاهیم انقلاب با بهره‌گیری از زبان هنر است.

دبیر افتخاری دوازدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار در استان گیلان اعلام کرد: افتتاحیه این دوره از جشنواره فیلم عمار با اکران مستند «زنان جبهه شمالی» همراه است که روایتی از زنان پشت جبهه در حوالی رودسر گیلان که برای رزمندگان در جبهه شال و کلاه می‌بافتند و مربا می‌پختند، به کارگردانی محمد مجیدپور و تهیه کنندگی امیر صالحی در مدرسه هنر اندیشه و ماه جشنواره عمار تولید شده و موفق به دریافت لوح افتخار دوازدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار شد ، که در ابتدای آیین افتتاحیه دوازدهم در سالن اکران می شود.

همسر شهید حامد کوچک‌زاده ابراز داشت: افتتاحیه دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار استان گیلان روز جمعه یکم بهمن ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۵ عصر در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، این نشست با حضور حجت‌الاسلام مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان و حجت‌الاسلام پوریوسفی، دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان، محمدجواد جعفری، دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار استان گیلان و جمعی از اکران کنندگان این جشنواره برگزار شد.

«عمار»، جشنواره ای مردم پایه برای اکران و توزیع عادلانه آثار هنری ، تصویری در جای جای کشور ، اعم از شهر ، روستا و هر جایی که بیننده ای برای تماشای آثار هنری می باشد.

همزمان با افتتاحیه دوازدهمین دوره عمار چرخه ی اکران مردمی توسط اکران کنندگان در شهرهای استان بصورت خودجوش و مردمی آغاز میگردد.