اعلام آمادگی اداره کل پشتیبانی امور دام برای خرید مرغ مازاد در استان گیلان
اعلام آمادگی اداره کل پشتیبانی امور دام برای خرید مرغ مازاد در استان گیلان
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان گیلان گفت: شرکت پشتیبانی امور دام استان گیلان آمادگی دارد در راستای تامین ذخایر استراتژیک مرغ و حمایت موثر از بخش تولید، نسبت به خرید مرغ مازاد به دو صورت نقدی و تهاتر با ذرات دامی اقدام کند.

گیرا آنلاین_ به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان، سید محمود سید محمدی در توضیح بیشتر این موضوع اظهار کرد: در راستای حمایت موثر و عملیاتی از مرغداران، زنجیره‌های تولید، اتحادیه‌ها و واحدهای مرغداری متقاضی، شرکت پشتیبانی امور دام استان گیلان در نظر دارد نسبت به خرید مرغ به قیمت هر کیلوگرم ۸۴۵۰۰۰  ریال به صورت نقد و یا تهاتر مرغ با نهاده ذرت دامی، اقدام کرده و همکاری لازم را با این مجموعه‌ها به عمل آورد.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان گیلان افزود: از ابتدای آذر ماه سال گذشته تاکنون شرکت پشتیبانی امور دام استان گیلان ۳ هزار تن گوشت مرغ را از واحدهای تولیدی خریداری کرده است و درصدد است این اقدام را برای حمایت از زنجیره‌های تولید و تامین هر چه بیشتر ذخایر استراتژیک همچنان ادامه دهد.

وی اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و عقد قرارداد به اداره کل پشتیبانی امور دام استان گیلان مراجعه کنند.