اعطای حکم انتصاب مسئولین سبک فول کیک بوکسینگ گیلان و انجمن رزمی هیات کارگری استان
اعطای حکم انتصاب مسئولین سبک فول کیک بوکسینگ گیلان و انجمن رزمی هیات کارگری استان
با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان احکام انتصاب مسئولین سبک فول کیک بوکسینگ گیلان و انجمن رزمی هیات کارگری استان اعطا شد.

گیرا آنلاین-بیستمین دوره انتصابات سبک فول کیک بوکسینگ گیلان به همراهی انجمن رزمی هیات کارگری استان طی آیینی با حضور سیاوش آقاجانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان، مسئولین هیات انجمن های ورزش های رزمی استان و جمعی از فعالان این سبک برگزار شد.
به گزارش گیرا آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ این‌ گردهمایی که در سالن همایش اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان برگزار شد ضمن قدردانی از زحمات ورزشکاران، قهرمانان و فعالین سبک فول کیک بوکسینگ گیلان در حوزه ورزش رزمی؛ مسئولین و اعضای جدید در این دو مجموعه با اعطای حکم انتصاب برای فعالیت در سال ۱۴۰۱معرفی شدند.
کانچو مسعود سواری رییس سبک فول کیک بوکسینگ گیلان، شیهان زهرا مردانه زاد نایب رییس سبک و دکتر حجت پهلوان یلی مسئول هیات ورزش کارگری استان گیلان بعنوان میزبانان این آیین نیز ضمن خیر مقدم و قدردانی از حضور مدعوین و مهمانان ارزشی این همایش بر همکاری و همراهی بیش از پیش اعضا در پیشبرد و تحقق اهداف عالیه سبک در حوزه ورزش رزمی استان تاکید نمودند.
گفتنی است در پایان این همایش لوح سپاس و حکم انتصاب مسئولین سبک فول کیک بوکسینگ گیلان و انجمن رزمی هیات کارگری استان اهدا و اعطا شد.