اعتلاء و توسعه خدمت رسانی به مردم مهمترین هدف مدیریت درمان استان است
اعتلاء و توسعه خدمت رسانی به مردم مهمترین هدف مدیریت درمان استان است
دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان با مهندس فکور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری دیدار و پیرامون برنامه های توسعه خدمات درمانی گفت وگو نمودند.

به گزارش گیرا آنلاین به نقل از خط گیلان ، دراین دیدار مهندس فکور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با اشاره به اهداف و برنامه های مردم محور دولت سینزدهم گفت: دولت مردمی سینزدهم تمام برنامه های خود را بگونه ای تنظیم نموده که موجب تحقق عدالت و پیشرفت در کشورباشد. یکی از مهمترین مسائل که برای مردم از اهمیت ویژه ای برخوردارمی باشد مسئله درمان است که از آغاز دولت مورد توجه قرار گرفت و اقدامات موفقی هم در این راستا انجام داده است که مهمترین آن اقدامات موفق در تهیه و توزیع واکسن کرونا بود که موجب جلوگیری ازبحران و فوت هموطنان عزیزمان گردید و شرایط کشور را به حالت عادی برگرداند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان گفت:حل مسائل حوزه درمان و رفع دغدغه های مردم از مهمترین اهداف این دولت است و مجموعه استانداری گیلان درصدد است با استفاده از تمام ظرفیتها، هم افزایی و کارجهادی از دغدغه های مردم به ویژه درحوزه درمان بکاهد.

مهندس فکور افزود:اقدامات اخیر در مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان از جمله افتتاح بیمارستان شهید املاکی کومله، افتتاح آزمایشگاه مولکولی پلی کلینیک تخصصی شماره یک رشت و…که منجر به ارتقادرمان و خدمت رسانی به مردم شده است را قابل تحسین و برآیند روحیه و کارجهادی برای خدا دانست و گفت: ادامه روند توسعه در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان با به ثمر رسیدن سایر طرحها نظیر مجتمع درمانگاهی، اورژانس و آنژیوگرافی بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) و احداث درمانگاه در شهرستانهای فاقد مرکز درمانی تامین اجتماعی میتواندگام بزرگی در ارتقا درمان استان و خدمت رسانی به مردم باشد.

دکتر حسین ابراهیمی مدیر درما ن تامین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه اعتلا و توسعه خدمت رسانی به مردم مهمترین هدف این مدیریت است اظهارداشت: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان همسو با دولت و سازمان تامین اجتماعی در تلاش است با تعامل با دستگاههای ذیربط، بکارگیری ظرفیتهای موجود و اقدامات موثر در راستای تحقق عدالت اجتماعی و خدمت رسانی به مردم گامهای ثمربخشی بردارد.

دکترحسین ابراهیمی گفت: سازمان تامین اجتماعی در کنار ارائه خدمات رایگان در مراکز درمانی ملکی تأمین اجتماعی، رویکرد خرید راهبردی خدمات نیز مورد توجه قرار داده است و یکی از دغدغه‌ها و اولویت‌های اصلی این سازمان، توسعه خدمت به‌ویژه در بخش درمان است به گونه ایکه حتی اگر کسی از ما مطالبه نکند، وظیفه خود میدانیم توسعه خدمات را در دستور کار قرار دهیم.

وی افزود: درحال حاضر مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان با ۱۳ مرکز درمانی و ۲ بیمارستان بصورت مستقیم و نیز از طریق عقد قرارداد با ۲۲۶۲ موسسه درمانی بصورت غیر مستقیم به بیش از یک میلیون و سیصد هزار بیمه شده در سطح استان خدمات درمانی ارائه مینماید.