اصحاب رسانه تصمیم گیر و تصمیم ساز هستند
اصحاب رسانه تصمیم گیر و تصمیم ساز هستند
.

گیرا آنلاین_ رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای رشت در مراسم اختتامیه جشنواره عصر قلم با تسلیت در گذشت پدر محسن سماکچی عضو شورای رشت اظهار کرد: در آغاز هفته رشت قرار داریم و لازم می دانم این هفته را به تمامی شهروندان تبریک عرض کنم و هر کاری که برای رشت انجام دهیم باز هم کم است.

علیرضا تاج شهرستانی با بیان اینکه از صحبت های ریاست شورای رشت در این جشنواره لذت بردم افزود: ما یازده منتخب مردم رشت در شورای ششم هستیم و معتقدم اصحاب رسانه نیز مانند شورا تصمیم گیر و تصمیم ساز هستند که بسیار سازنده و تاثیر گذار هستند.

وی با قدردانی از مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت در برگزاری این جشنواره بیان کرد: آثار ارسال شده به این جشنواره در کنار تقدیر باید محفوظ بماند تا ان شاا به زودی در قالب نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار بگیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت با اشاره به برگزاری چنین جشنواره هایی و تاثیرات آن افزود: گاهی یک بیت شعر ، دلنوشته و … می تواند به زیبایی جزء به جزء یک موضوع را به نمایش بگذارد و معتقدم چنین جشنواره هایی در معرفی و شناساندن ظرفیت های رشت بسیار تاثیرگذار است.

تاج شهرستانی با بیان اینکه باید داشته هایمان را ارائه کنیم گفت: از تمامی رسانه ها تقاضا دارم در کنار انتقادات ، به معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های رشت نیز بپردازند و رسانه ها برای رشد و بالندگی شهر در این هفته رشت همراهی بیشتری داشته باشند.

وی با تاکید به اینکه برای اینکه رشت را به جایگاه واقعی اش برسانیم باید همه با هم متحد باشیم بیان کرد: تمامی اعضای شورا دلسوز مردم و شهر هستند و انتظار داریم برای تحقق رشت توسعه یافته در یک مسیر گام برداریم .