اشتغال زایی ۳۷ درصدی در حوزه صنعت و معدن/عارضه یابی و رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی در صدر امور روسای صمت باشد
اشتغال زایی ۳۷ درصدی در حوزه صنعت و معدن/عارضه یابی و رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی در صدر امور روسای صمت باشد
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در نشست با فعالان اقتصادی شهرستان فومن گفت: عارضه یابی رسیدگی به مشکلات در صدر امور روسای صمت شهرستان‌ها باشد.

گیرا آنلاین_ به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت گیلان؛ تیمور پورحیدری صبح امروز در محل فرمانداری شهرستان فومن در جمع فعالان اقتصادی و صنعتی این شهرستان حاضر شد و اظهار داشت: سهم صنعت و معدن در ایجاد اشتغال زایی بیش از ۳۷ درصد است.

وی با بیان اینکه نقش و جایگاه سازنده صنعتگران و معدنکاران بسیار ارزنده است عنوان کرد: تولید کنندگان ما تحت هر شرایطی عاشقانه به تولید می‌پردازند و به رغم مشکلات عدیده در حوزه اقتصادی و ایجاد اشتغال پویا هستند.

این مسئول با اشاره به حمایت‌های تسهیلاتی تبصره ۱۸ و ۱۶ جهت تامین نقدینگی حوزه تولید، تاکید کرد: برنامه‌های مطلوبی در راستای کمک به افزایش تولید و تامین سرمایه در گردش بخش صنعت و تکمیل طرح‌های نیمه تمام در برنامه‌های دولت دیده شده است که به زودی ابلاغ خواهد شد.

مدیر کل صمت گیلان پس از استماع مشکلات و دغدغه‌های برخی مدیران واحدهای صنعتی، تصریح کرد: ایجاد زیرساخت و مهیا نمودن بستر تولید از وظایف شرکت شهرک‌های صنعتی می‌باشد که قطعاً روسای ادارات صمت شهرستان به طور جد در راستای تسهیل امور باید پیگیری و اقدام نمایند.

دکتر پورحیدری در پایان ضمن تقدیر از فعالان اقتصادی شهرستان فومن گفت: اراضی و تاسیسات راکد صنعتی بلافاصله باید تعیین تکلیف شود و در اختیار تولیدکنندگان واقعی قرار گیرد و لذا عارضه یابی و آسیب شناسی بخش تولید در اولویت امور روزانه رؤسای ادارات صمت شهرستان قرار گیرد.

گفتنی است شهرستان فومن دارای دو شهرک صنعتی و ۲۷ واحد صنعتی فعال بوده و ۱۹ اتحادیه صنفی است که بیش از ۵ هزار واحد صنفی در این شهرستان مشغول به فعالیت می‌باشند.