استفاده حداکثری از فضای مجازی جهت ایجاد شور و نشاط انتخاباتی
استفاده حداکثری از فضای مجازی جهت ایجاد شور و نشاط انتخاباتی
دانشجویان قلب تپنده مشارکت آگاهانه در انتخابات هستند
گیرا آنلاین– معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جلسه کارگروه مشورتی امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با اشاره به اهمیت حضور پرشور و آگاهانه دانشگاهیان در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران گفت: دانشجویان، قلب تپنده مشارکت آگاهانه در این کارزار سیاسی محسوب می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛  دکتر فردین مهرابیان،  در کار گروه مشورتی فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان که با موضوع سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران  با حضور  دبیران و نمایندگان دانشجویان در تشکل ها، انجمن ها و کانون های دانشجویی برگزار شد، با اشاره به اهمیت حضور پرشور و آگاهانه دانشگاهیان در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران گفت: دانشجویان به‌عنوان گروه‌های مرجع فکری با روحیه مطالبه‌گری و ارتباط تنگاتنگی که با لایه‌های مختلف جامعه دارند، در واقع، قلب تپنده مشارکت آگاهانه در این کارزار سیاسی محسوب می‌شوند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان  اظهار کرد: اهمیت مشورت در امور به قدری است که خداوند متعال در کتاب آسمانی قرآن بارها به مسئله مشورت اشاره کرده است و قطعا برگزاری چنین نشست هایی می تواند در تصمیمات سرنوشت سازی همچون انتخابات بسیار مهم و اثر گذار باشد.  

این مقام مسؤول در دانشگاه با اشاره به اینکه انتخابات ۱۴۰۰ فصلی مهم و حساس در عرصه کشور است گفت : نقش  شما دانشجویان در این انتخابات بدین جهت ارزنده است که مشارکت آگاهانه شما، می تواند انتخاب هدفمندی را رقم بزند و سبب  مشارکت آگاهانه و پرشور همه اقشار جامعه را فراهم کند.


حجت الاسلام و المسلمین موسوی معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در ادامه با قدردانی از فعالیت های فرهنگی دانشجویان در شرایط اپیدمی کرونا افزود:  شما فعالان دانشجویی از نخبگان جامعه  محسوب می شوید و کاملا هوشیار و بیدار هستید و اجازه نمی دهید که دشمنان سبب افتراق در جامعه اسلامی شوند.


در ادامه این نشست نمایندگان دانشجویان به بیان مهمترین موانع و چالش ها و همچنین بیان پیشنهادات خود جهت حضور حداکثری دانشجویان در پای صندوق های رای پرداختند.