استارت آپ ها لازمه و نیاز جامعه امروز است
استارت آپ ها لازمه و نیاز جامعه امروز است
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در اختتاميه سومین رویداد استارتاپی استانی سرآمدان شاهد و ایثارگر گفت: استارت آپ ها لازمه و نیاز جامعه امروز است
گیرا آنلاین-به گزارش ایثار گیلان، محمدرضا داوطلب در اختتاميه سومین رویداد استارتاپی استانی سرآمدان شاهد و ایثارگر با بیان اینکه برگزاری اینگونه جلسات به نفع دانش آموزان و دانش آموختگان است، گفت: رسالت و وظیفه ما حفظ حرمت خون شهدا و ترویج ارزش ها و آرمان های آنان است.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید طهرانی مقدم افزود: این شهید بزرگوار یک نخبه واقعی بود و تلاش های او باعث شد که امروز با خوداتکایی به بروزترین تجهیزات موشکی مجهز باشیم. 
داوطلب خطاب به دانش آموزان با تاکید بر اینکه در جهان پیچیده و پرتلاطم امروز نیاز است که دوستانی از جنس خودتان توانمند و کاربلد مشخص کنید و یکدیگر را با توانمندیهای هم بشناسید اظهار کرد: علم، پژوهش، توسعه و پیشرفت و… از کشورهایی مانند ایران آغاز شد. 
این مقام مسئول تصریح کرد: انقلاب اسلامی این آمادگی را دارد که در کنار نخبگان خود باشد و برگزاری این استارت آپ ها نمونه کوچکی از این حمایت ها است. 
داوطلب استارت آپ ها را لازمه دنیای امروز دانست و بیان کرد: جامعه اکنون طالب این نوع پیشرفت است.
وی با بیان اینکه بنیاد شهید از ابتدا وظیفه داشت به عنوان مددکار در کنار فرزندان جامعه ایثارگری باشد و سپس در روند جریان تحصیل و رصد تحصیلی آنان را تنها نگذاشت، اضافه کرد: ما تا تربیت بنیه علمی دانش آموزان در کنارشان هستیم و این آمادگی را داریم که فراتر از آن، تا جایی که نیازمند جایی مانند پارک علم و فناوری و مراکز علمی برای رشد و شکوفایی و حمایت از اندیشه های آنان باشد، در کنارشان باشیم.
داوطلب اذعان کرد: علی رقم همه تهدیدها و تحریم های ظالمانه، هر کشوری غیر از ایران تا کنون از پا در آمده بود و کمر خم می کرد اما ایران بخاطر شهدا و ایثارگرانش پابرجا مانده است. 
وی با بیان اینکه امروز ما در عرصه درمان، فرهنگ، اشتغال و غیره نیازمند انواع استارت آپ ها هستیم، گفت: شما دانش آموزان به ما در این عرصه ها کمک کنید و بدانید که ما نیز همواره به عنوان حامی و خریدار در کنار شما هستیم. 
داوطلب با تاکید بر اینکه جنس خواسته های جوانان ما از جنس توسعه و پیشرفت است، خاطر نشان کرد: امروز خدمت فقط پشت میز نشستن نیست بلکه نیاز ما این است که در بازار نام داشته باشیم و در عرصه های اقتصادی، فرهنگی، درمانی و…. بتوانیم روی پای خودمان بایستیم.
وی ادامه داد: ما به استارت آپی که بتواند گره ای از گره های مشکلات ملت را باز کند نیازمندیم و تلاش شما دانش آموزان نقطه ای برای شروع یک مورد خاص در کشور ایران اسلامی خواهد بود.