پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ | Thursday, 25 April , 2024
پ
مدیر کل بهزیستی گیلان ؛

اساس فعالیت های ورزشی برای جامعه هدف در بهزیستی برپایه ورزشهای همگانی استوار است

اساس فعالیت های ورزشی برای جامعه هدف در بهزیستی برپایه ورزشهای همگانی استوار است
اساس فعالیت های ورزشی برای جامعه هدف در بهزیستی برپایه ورزشهای همگانی استوار است
مصاحبه و گفتگو : نوشین میربلوک

گیرا آنلاین-  دکترحسین نحوی نژاد مدیر کل بهزیستی استان  گیلان اظهار داشت :امروزه ورزش و فعالیت های فوق برنامه به منظور گذراندن ساعات فراغت و ایجاد لحظات شاد ، احساس آرامش و آسودگی بیشتر مطرح است و به عنوان راه حل بسیاری از مشکلات جسمی و روحی افراد جامعه در نظر گرفته می شود.

وی افزود : روان انسان مستقیماً تحت شرایط بدنی و جسمانی اوست.

وی گفت: نتایج مطالعات نشان می‌دهد فعالیت‌های ورزشی از منابع عمده شادی محسوب می‌شوند و با شادکامی، عزت نفس و خلق تفکر مثبت، اعتماد به نفس و رضایت از زندگی و سلامت روانی، ارتباط مثبت و معنادار دارد.

نحوی نژاد درادامه افزود:فعالیت های ورزشی یک روش آسان، مناسب و کم هزینه در جهت بهبود سلامت روحی و روانی افراد جامعه است .

مدیر کل بهزیستی  گیلان تاکید کرد : فعالیت های ورزشی باعث پیشگیری از خستگی زودرس شده و کارمندان ورزشکار هیچگاه با کسالت  به ارباب رجوع پاسخ نمی دهند.

وی گفت : افراد فعال به دلیل اعتماد به خویش مسئولیت پذیرند، از کسب تجربه لذت می برند و همیشه برای کسب بهترین نتیجه تلاش می‌کنند. ورزش‌های گروهی در سازمان موجب تسهیل ارتباطات درون سازمانی و به اشتراک گذاشتن دانش و تجارب کاری می شود.

نحوی نژاد با بیان اینکه با توجه به اینکه انسان موجودی اجتماعی است و یکی از خواص و فواید ورزش های همگانی مشارکت جمعی و حفظ و توسعه ی تعاملات اجتماعی می‌باشد، افزود:در شرایط کرونایی و قرنطینه انجام فعالیت‌هایی هم‌چون پیاده‌روی در فضای باز و پارک ها با حفظ پروتکل های بهداشتی نقش موثری در حفظ روحیه و شادابی افراد خواهد داشت و نقش پیشگیرانه در انزوای افراد و افسردگی ایفا می کند.

وی اظهار داشت :بنا و اساس فعالیت های ورزشی برای جامعه هدف در بهزیستی بر پایه ورزش های همگانی استوار است. از این رو هر ساله اردوگاه های کشوری سازمان بهزیستی از اوایل بهار تا اواخر تابستان به صورت فشرده به اجرای فعالیت ها و مسابقات ورزشی همگانی برای افراد دارای معلولیت، فرزندان خانه های شبانه روزی، بازنشستگان، سالمندان و کارکنان می پردازد.

در خاتمه این مقام مسئول  مطرح کرد: به همین دلیل دفاتر تربیت بدنی بهزیستی استان ها در تمام طول سال به فعالیت های ورزشی و آماده سازی تیم های ورزشی جامعه هدف به منظور شرکت در  برنامه های تربیت بدنی و فوق برنامه بهزیستی کشور می‌پردازند.

 
  • منبع خبر : خبرگزاری برنا

برچسب ها

«سی‌تی آنژیوگرافی» و «آنژیوگرافی» حشمت رشت آماده افتتاح شدند 06 اردیبهشت 1403
خبر خوب

«سی‌تی آنژیوگرافی» و «آنژیوگرافی» حشمت رشت آماده افتتاح شدند

با تلاش دانشگاه علوم پزشکی گیلان تنها سی‌تی آنژیوگرافی دولتی گیلان با انجام حداقل ۱۵ سی‌تی آنژیوگرافی آزمایشی و علاوه بر آن، یک دستگاه آنژیوگرافی جدید در مرکز آموزشی درمانی حشمت رشت آماده افتتاح شدند.

بی احتیاطی و حرکات نمایشی راکب موتورسیکلت ، جان او را گرفت 06 اردیبهشت 1403
اخبار گیلان

بی احتیاطی و حرکات نمایشی راکب موتورسیکلت ، جان او را گرفت

گروه استان ها- گیلان- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان از تصادف دلخراش کامیونت نیسان با موتورسیکلت خبر داد

۱۰ پروژه بزرگ و حیاتی شرکت برق منطقه‌ای گیلان برای عبور موفق از تابستان جاری آماده بهره‌برداری است  05 اردیبهشت 1403
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان خبر داد؛

۱۰ پروژه بزرگ و حیاتی شرکت برق منطقه‌ای گیلان برای عبور موفق از تابستان جاری آماده بهره‌برداری است 

محمود دشت بزرگ مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان، گفت: 10 پروژه از 11 پروژه حیاتی شرکت برق منطقه ای گیلان که جزو 180 اقدام عملیاتی تدوین شده وزارت نیرو برای عبور موفق از اوج بار سال جاری بود، با موفقیت به اتمام رسید و آماده بهره‌برداری است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.