از ۷۰ زوج جوان هلال احمری در استان گیلان تجلیل شد
از ۷۰ زوج جوان هلال احمری در استان گیلان تجلیل شد
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛

گیرا آنلاین – همزمان با هفته ازدواج، از ۳ زوج جوان به نمایندگی از ۷۰ زوج جوان هلال احمری گیلان، با حضور مدیر عامل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان و معاونت حوزه جوانان این جمعیت، با عنوان طرح ملی همسفر تا بهشت با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی تجلیل شد.

سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به جایگاه ازدواج در جامعه اسلامی گفت: ارج نهادن و عمل به توصیه های اخلاقی و اجتماعی بزرگان دین به ویژه عمل به امر ازدواج، در جامعه اسلامی دارای جایگاهی متعالی است.

غلامی ضمن ابراز خرسندی از فعالیت اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان گیلان افزود: مشارکت داوطلبانه اعضای جوانان و نقش محوری در فعالیت های عام المنفعه و برنامه های جاری جمعیت هلال احمر، بر هیچ فردی پوشیده نیست و هلال احمر به واسطه حضور جوانان فرهیخته به خود ‌می بالد.

در ادامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن قدردانی از توجه و نکته سنجی سازمان جوانان، گفت: عمل به امر پسندیده و سفارش شده ازدواج و تشکیل خانواده در سن جوانی نیک بختی و سعادت را به همراه خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین چهری اظهار داشت: زندگی ارزشمند و با سعادت حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) به عنوان یک پیوند آسمانی و ملکوتی و با ابعاد متعالی شخصی و اجتماعی باید الگوی تمامی زوج های جوان باشد.

گفتنی است؛ این مراسم به صورت همزمان در ۱۶ شعبه جمعیت هلال احمر استان گیلان برگزار و از ۷۰ زوج هلال احمری با هدایای نقدی و غیرنقدی تجلیل شد.