از کارکنان بسیجی و ایثارگر شرکت شهرک های صنعتی گیلان تجلیل شد
از کارکنان بسیجی و ایثارگر شرکت شهرک های صنعتی گیلان تجلیل شد
بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج و با حضور مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان از کارکنان بسیجی و ایثارگر شرکت تجلیل شد.

گیرا آنلاین-به گزارش روابط عمومی ، فریبرز سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان با حضور در گلزار شهدا به مناسبت هفته بسیج با شهدا و امام شهیدان تجدید عهد و پیمان کرد و به همراه جناب سرهنگ پاسدار رضا رنجبر مئول محترم سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه قدس گیلان از کارکنان بسیجی و ایثارگر شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان تجلیل به عمل آوردند .

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان در این مراسم گفت: بسیج راهی بود که حضرت امام خمینی(ره)به عنوان مبتکر و خلاق آن و با فرهنگ ایرانی،اسلامی برگزید و با سازماندهی و همراهی بسیج را در جامعه پایه ریزی کرد.

وی افزود: بسیج در واقع یک تفکر، عقیده و مرام است و هر کسی به این راه اعتقاد داشته باشد بسیجی است.

سعیدی کیا داشتن روحیه بسیجی در تحقق اهداف و برنامه های شرکت را مهم عنوان کرد و افزود: به طور قطع داشتن روحیه بسیجی باعث پیروزی و موفقیت در دستاوردها و برنامه ها می شود.   

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان با اشاره به رشادتهای بسیجیان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس بیان داشت: ایثارگران اسوه های صبر و استقامت و گنجینه های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند.

لازم به توضیح است فریبرز سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان به مناسبت هفته بسیج دیدار و نشستی را با جناب سرهنگ پاسدار حسن حبیبی جانشین محترم فرماندهی سپاه قدس گیلان برگزار کرد .