از مطالبه گری و ایده های نوین دانشجویان در حوزه تولید و تجارت استقبال می کنیم
از مطالبه گری و ایده های نوین دانشجویان در حوزه تولید و تجارت استقبال می کنیم
مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان گیلان در دیدار با جمعی از اعضای تشکل بسیج دانشجویی و انجمن مطالبه گران استان گیلان گفت: همواره از مطالبه گری به جهت رفع نقص ها ی احتمالی خدمات به حوزه تولید و تجارت استقبال می کنیم.

گیرا آنلاین_ به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت معدن و تجارت استان گیلان تیمور پورحیدری با بیان اینکه خود را بدون عیب و نقص نمی دانیم گفت: روحیات بنده و همکارانم به گونه‌ای است که از بیان انتقادات و گزارش هرگونه عیب و نقص در جهت بهبود عملکرد این اداره کل استقبال می‌کنیم.

وی در پاسخ به مسایل مطرح شده در خصوص نظارت بر بازار گفت: ما در مجموعه صمت استان با تمام توان و نیروهای انسانی با حضور میدانی در تلاشیم تا به بهترین نحو بازار را کنترل نماییم و البته نواقصی هم وجود دارد. به عنوان مثال فقط در حوزه اصناف ما بیش از ۱۳۰ هزار واحد صنفی در کل استان داریم و اگر تمام نیروهای اداره کل صمت دست از کار بکشند و روانه بازار شوند نهایتاً به طور میانگین روزانه می‌تواند ۳۶۰۰ واحد صنفی را پوشش دهند و بازرسی نماید و باز هم بیش از ۱۲۶ هزار واحد صنفی بازرسی نشده باقی خواهد ماند.

پورحیدری همچنین در خصوص نگرانی‌های مطرح شده در خصوص واگذاری معدن سنگرود تصریح کرد: اولا سرمایه گذاری که راه اندازه این معدن را برعهده دارد از طریق مزایده و با سیر مراحل کاملاً قانونی انتخاب گردیده و ثانیاً ما به عنوان یک نهاد بالادستی و ناظر، بر تمام فعالیتهای آن نظارت خواهیم کرد و اجازه هیچگونه سوء استفاده از آنجا را نخواهیم داد و انشاالله آینده خوبی را علی الخصوص در جهت اشتغال در معدن سنگرود پیش‌بینی می نماییم.
مدیرکل صمت گیلان از فعالیت ۳۵۰ واحد صنایع معدنی در استان سخن گفت و عنوان کرد: با توجه به نیاز استان به تولیدات معدنی و محدودیت های اقلیمی و زیست محیطی، معادن زیادی نمی توانند فعالیت کنند و این از چالش‌های موجود استان بویژه در تامین نیاز مواد معدنی مورد نیاز پروژه های عمرانی است.

گفتنی است در پایان جلسه اعضای حاضر ضمن حضور در میز خدمت و سامانه مرکز یکپارچه مدیریت پایش و خدمت ۱۲۴ این اداره کل بازدید از نزدیک در جریان روند فعالیت و اقدامات نظارتی این مرکز قرار گرفتند.