از برندگان دوره مجازی تدبر در قرآن تجلیل شد
از برندگان دوره مجازی تدبر در قرآن تجلیل شد
اعلام اسامی برندگان مسابقه تدبر در خطبه غدیریه

گیرا آنلاین- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به افراد شرکت کننده در این دوره گفت: در ماه مبارک رمضان تعداد ۱۲۰ نفر از همکاران، امدادگران، داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر در دوره مجازی تدبر در قران «جز ۳۰ قرآن» شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛ با حضور سیاوش غلامی مدیرعامل، حجت الاسلام امیر چهری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت و اعضای هیات مدیره جمعیت هلال احمر استان گیلان از برندگان دوره مجازی تدبر در قرآن تجلیل شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به افراد شرکت کننده در این دوره گفت: در ماه مبارک رمضان تعداد ۱۲۰ نفر از همکاران، امدادگران، داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر در دوره مجازی تدبر در قران «جز ۳۰ قرآن» شرکت کردند.

غلامی افزود: در پایان دوره ۱۴ نفر به عنوان نفرات برتر شناخته شدند که به دلیل رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی به سه نفر از برندگان به نمایندگی از دیگر برندگان جوایز نقدی اهدا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان همچنین به مسابقه خطبه غدیریه اشاره کرد و گفت: ۱۰۲ نفر از همکاران، امدادگران، جوانان و داوطلبان در هفته ولایت در مسابقه تدبر در خطبه غدیر شرکت کردند که همزمان با اهدای جوایز تدبر در قرآن قرعه کشی این مسابقه نیز صورت گرفت.

سیاوش غلامی ضمن اشاره به معرفی برندگان مسابقه تدبر در خطبه غدیریه اظهار داشت:خانم ها زهرا شفاهی از رضوانشهر، مینا رمضانی از لنگرود، طیبه قاسم پور از رشت، زینب کاربخش از رشت و صبا علی نیا از رضوانشهر ۵ نفر از برندگان این مسابقه بودند که جوایز این عزیزان به آنان اهدا خواهد شد.