از بانوان شاغل در راه آهن شمال ۲ تجلیل شد
از بانوان شاغل در راه آهن شمال ۲ تجلیل شد
مدیرکل راه آهن شمال ۲ : با توسعه راه آهن و تکمیل پروژه های زیربنایی این حوزه، شاهد اخبار خوشی در زمینه توسعه پایدار خواهیم بود.

گیرا آنلاین– طی مراسمی با حضور مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گیلان به مناسبت بزرگداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته گرامیداشت هفته زن با اهدای تقدیرنامه و هدیه از بانوان شاغل در اداره کل راه آهن شمال ۲ تجلیل شد.

 غلامحسین ولدی در حاشیه مراسم تجلیل از بانوان شاغل راه آهن شمال ۲ که بعد از ظهر امروز در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، اظهار داشت: عملکرد بانوان شاغل در اداره کل راه آهن شمال ۲ قابل تقدیر است.

وی ضمن اشاره به افزایش میزان نقش آفرینی کارکنان بانو در اداره کل راه آهن شما ل۲، افزود: کارکنان راه آهن شمال ۲ در فضایی پرنشاط با همدلی و همزبانی در کنار هم نقش آفرینی می کنند و این همدلی باعث شده که بتوانند وظایف محوله را بنحو احسن انجام دهند.

وی بیان کرد: باید به سازمانی که در آن مشغول به کار هستیم احساس تعلق داشته باشیم، در غیر این صورت به نتیجه دلخواه نخواهیم رسید.

مدیرکل راه آهن شمال ۲ ادامه داد: با توسعه راه آهن و تکمیل پروژه های زیربنایی این حوزه، شاهد اخبار خوشی در زمینه توسعه پایدار خواهیم بود.

وی ضمن اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد شاغلین راه آهن شمال ۲ دارای تحصیلات عالیه هستند، تصریح کرد: کارشناسان حوزه های مختلف باید در زمینه تصمیم سازی بهترین عملکرد را داشته باشند تا به بهترین نحو به رسالت ذاتی خود عمل کنیم.

زهرا یعقوب نژاد در حاشیه این مراسم اظهار کرد: نقش آفرینی زنان در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر همگان آشکار است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۵۶۰ نفر بانو در سطوح مختلف مدیریتی نقش آفرینی می کنند، اضافه کرد: میزان انتصاب مدیران بانو در استان گیلان از وضعیت خوبی برخوردار است.

وی گفت: وجود ۵۴۶ نفر بانوی کارآفرین در استان نشان از نقش زنان در اقتصاد استان دارد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گیلان خاطر نشان کرد: تعهد، منظم و متعهد بودن شاخصه شاغلان زن در ادارات است.