از اول اردیبهشت دفترچه های بیمه سلامت حذف می شوند
از اول اردیبهشت دفترچه های بیمه سلامت حذف می شوند
بیمه شده می تواند برای دریافت خدمات به داروخانه و یا پاراکنییک و ... مراجعه و بر اساس نسخه تجویز شده پزشک خدمات دریافت نماید.

گیرا آنلاین– رستم بادپر اظهار داشت: از اول اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ دفترچه های بیمه سلامت حذف می شوند و دریافت خدمات درمانی با ارائه کد ملی امکانپذیر می باشد.
وی با اشاره به رتبه برتر کشوری سازمان بیمه سلامت در اجرای موفق طرح دولت الکترونیک استقرار نسخه نویسی ونسخه پیچی الکترونیکی گفت: این طرح در شهرستان رضوانشهر در حال اجرا است و پزشکان با ورود به سامانه نسخه نویسی الکترونیک با دریافت کد ملی و ارائه کد رهگیری برای بیمه شده نسخه الکترونیک تجویز می کنند. رییس بیمه سلامت رضوانشهر افزود: بیمه شده می تواند برای دریافت خدمات به داروخانه و یا پاراکنییک و … مراجعه و بر اساس نسخه تجویز شده پزشک خدمات دریافت نماید.

بادپر تصریح کرد: یکی از مهمترین راههای برون رفت از مشکلات حوزه سلامت الکترونیکی کردن خدمات می باشد که با اجرای کامل نسخه نویسی الکترونیک و حذف دفترچه از اردیبهشت ماه سال جاری انجام می گیرد.وی گفت: جمعیت بیمه شده شهرستان ۴۵۱۷۰ نفر حدود ۶۴ درصد جمعیت شهرستان است. لازم به یاد آوری می باشد:درحال حاضر ۱۰۰درصد پزشکان طرف قرارداد بیمه سلامت درشهرستان رضوانشهر در طرح بزرگ نسخه نویسی الکترونیک فعال هستند