ارسال ۱۲۰ اثر به جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت
ارسال ۱۲۰ اثر به جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با اشاره به ۱۲۰ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت از سراسر کشور گفت: مراسم اختتامیه یکشنبه ۱۱ دی در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.

گیرا آنلاین_یاسر محجوب با اشاره به اینکه هیئت انتخاب جشنواره فیلم کوتاه رشت تعداد ۱۲۰ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره از سراسر کشور را بررسی کردند، گفت: ۴۲ اثر برای حضور در جشنواره انتخاب شدند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با بیان اینکه آثار از ۱۹ استان کشور، ۲۶ شهر و ۵۵ نفر شرکت کننده ارسال شده است، افزود: ۱۲۰ فیلم از هنرمندان علاقمند به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه جشنواره از صبح روز جمعه ۹ دی با اکران مردمی و دانش آموزی آغاز به کار می‌کند، تصریح کرد: در روز اول جشنواره ۲ کارگاه آموزشی طوفان نهان قدرتی و مهدی رحیمی نجات برگزار می‌شود و در روز جمعه همه شرکت کنندگان برای دیدار از خانه میرزا کوچک و مقبره می‌روند.

محجوب با اشاره به برگزاری اکران تخصصی آثار ویژه شرکت کنندگان و هنرمندان ادامه داد: این برنامه ساعت ۱۶ در تالار مرکزی رشت انجام می‌شود و پس از اکران، نقد و بررسی آثار توسط نواب محمودی با حضور شرکت کنندگان‌انجام می‌شود.

وی افزود: ۶ فیلم از شهرهای رشت و انزلی در بخش‌های مستند، داستانی، موبایلی و کلیپ در جشنواره حضور دارند.

محجوب با بیان اینکه آثار انتخاب شده توسط هیأت انتخاب در بخش داستانی ۱۸ فیلم، بخش مستند ۱۰ فیلم، بخش پویانمایی ۶ فیلم، بخش موبایلی ۴ فیلم و بخش کلیپ ۵ فیلم است گفت: اکران مردمی و دانش آموزی و رونمایی از فیلم کوتاه رقص چاقو از دیگر بخش‌های جشنواره است.

وی بیان کرد: اختتامیه جشنواره روز یکشنبه از ساعت ۹ الی ۱۲ در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.