ارسال نخستین محموله تانکرآب توسط سپاه قدس استان با همکاری جمعیت هلال احمر به خوزستان
ارسال نخستین محموله تانکرآب توسط سپاه قدس استان با همکاری جمعیت هلال احمر به خوزستان
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛

گیرا آنلاین– مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: دومین محموله تانکر آب توسط سپاه قدس گیلان تهیه شده است، که روز جاری از سپاه قدس استان واقع در پل عراق رشت با رژه خودرویی با همکاری جمعیت هلال احمر استان خوزستان اعزام خواهد شد.

سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: نخستین محموله تانکر آب به همت سپاه قدس استان با همکاری جمعیت هلال احمر گیلان به خوزستان ارسال شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اعلام این خبر گفت: استان خوزستان از چندی پیش در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته که با توجه به مشکلاتی همچون خشکسالی این استان با مشکلات عدیده ای مواجه شده است.

غلامی با اشاره به ارسال نخستین محموله تانکر آب به استان خوزستان افزود: روز گذشته اولین محموله تانکر آب به استان خوزستان به همت سپاه قدس استان تهیه و توسط جمعیت هلال احمر گیلان ارسال شد و تلاش بر این است تا تقریبا با ارسال این محموله ها، شاهد بهبود وضعیت این استان باشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان اظهار داشت: دومین محموله تانکر آب توسط سپاه قدس گیلان تهیه شده است، که روز جاری از سپاه قدس استان واقع در پل عراق رشت با رژه خودرویی با همکاری جمعیت هلال احمر استان خوزستان اعزام خواهد شد.