گیرا آنلاین- در این بازدیدها دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان خطاب به روسای مراکز و همکاران اظهار داشت؛ در کلیه مراکز درمانی تامین اجتماعی، ارتقا کیفیت خدمات درمانی باید در اولویت قرار گیرد تا با استفاده بهینه از امکانات در اختیار و ارائه خدمات درمانی با کیفت و بهتر، شاهد افزایش رضایتمندی کلیه دریافت کنندگان خدمت به ویژه بیمه شدگان عزیز باشیم.
دکتر حسین ابراهیمی با بیان اینکه کسب رضایتمندی بیمه شدگان از اولویت های مهم و اصلی مدیریت درمان استان است افزود؛ به همین منظور تیمی متشکل از کارشناسان خبره درمان طی برنامه ای مدون از پیش تدوین شده، از کلیه مراکز تابعه سطح استان بازدید بعمل می آورند و کیفیت خدمات درمانی، نحوه ارائه آن به دریافت کنندگان و عملکرد مراکز را پایش و مورد بررسی قرار می دهند.
شایان ذکر است که در این دوره از بازدیدها مدیر درمان تامین اجتماعی استان که به اتفاق تیم بازرسی از مراکز درمانی اسالم، تالش و آستارا بازدید نمود، با همکاران شاغل در این مراکز نیز به منظور بررسی وضعیت شغلی و شرایط کاری ایشان دیدار و گفتگو نمود و افزود؛ نیروی انسانی مهمترین سرمایه سازمان است، از همین رو باید با پرورش نیروهای متخصص و خبره و نیز توجه ویژه به مسائل، درخواستها و فراهم نمودن رفاهیات آنها، سطح رضایتمندی همکاران را افزایش دهیم؛ چراکه این امر نهایتا منجر به افزایش رضایتمندی مردم و بیمه شدگان خواهد شد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان در بازدید از مراکز درمانی تابعه
ارتقا کیفیت خدمات درمانی باید در اولویت قرار گیرد
مدیر درمان تامین اجتماعی به همراه تیمی از کارشناسان خبره درمان روز یکشنبه 17اردیبهشت، به منظور پایش عملکرد و بررسی کیفت خدمات، از مراکزدرمانی تابعه غرب گیلان بازدید نمود.
لینک کوتاه :
https://giraonline.ir/?p=25273
برچسب ها
اخبار گیلان اثر شاخص آگاتا کریستی این بار در رشت
رئیس شورای اسلامی شهر رشت در کارگروه هوشمند سازی : پیگیری تقاضاهای شهروندان در سامانه ۱۳۷ تا حصول نتیجه / تقدیر از کارکنان صادق و پُر تلاش شهرداری رشت/ اتمام پروژه هوشمند سازی تا پایان سال ۱۴۰۳
اخبار گیلان
اثر شاخص آگاتا کریستی این بار در رشت
.
اخبار گیلان
ابعاد تازهای از جنجال مالکیت اتاق بازرگانی گیلان در سرای تجاری ایرانیان افشا شد+سند
۲۰ درصد از مالکیت اتاق بازرگانی گیلان در سرای تجاری در ازای دریافت ۱۵ میلیارد تومان در سکوت خبری، به اتاق ایران واگذار شد/ انتقال سهم اتاق گیلان در سرای تجاری ایرانیان بدون مصوبه هیئت نمایندگان صورت گرفت!
رئیس شورای اسلامی شهر رشت در کارگروه هوشمند سازی :
پیگیری تقاضاهای شهروندان در سامانه ۱۳۷ تا حصول نتیجه / تقدیر از کارکنان صادق و پُر تلاش شهرداری رشت/ اتمام پروژه هوشمند سازی تا پایان سال ۱۴۰۳
رئیس شورای اسلامي شهر رشت گفت: باید بازخورد راه اندازی سامانه های شفاف سازی و همچنین ثبت و پیگیری تقاضاهای شهروندان تا حصول نتیجه در سامانه ۱۳۷ قابل مشاهده باشد.
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.