معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی گیلان در ارتقای خدمات پزشکی، بیمارستانی و آزمایشگاهی استان بسیار موثر است.

گیرا آنلاین_دکتر نسیبه یوسفیان امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی، بیمارستانی و آزمایشگاهی گیلان که هم اکنون در نمایشگاه بین المللی استان در حال برگزاری است، اظهار کرد: برگزاری چنین نمایشگاهی برای استان ما بسیار ضروری بود، زیرا تجهیزات مدرن در آن برای بازدید علاقمندان به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی گیلان در ارتقای خدمات پزشکی به بیماران موثر است.
یوسفیان تصریح کرد: به همکاران در تمامی مراکز کادر درمان و خدمات پزشکی توصیه می کنیم از این نمایشگاه که تولیدکنندگان از سراسر کشور حضور یافته اند بازدید کنند و تجهیزات پزشکی مراکز درمانی خود را ارتقا ببخشند.
کامبیز مهاجر مجری نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی، بیمارستانی و آزمایشگاهی گیلان  نیز هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارایه آخرین دستاوردها و فناوری صنعت پزشکی کشور در گیلان دانست و اظهار کرد: این نمایشگاه که از امروز آغاز به کار کرده است تا ۱۲ آذر ماه سال‌جاری به کار خود ادامه خواهد داد.
وی افزود: ساعات بازدید این نمایشگاه ساعت ۱۱ الی ۱۷ است.
مهاجر خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی گیلان واقع در کیلومتر ۴ جاده تهران برپا شده است و آماده خدمات رسانی به بازدید کنندگان است.