ارائه خدمات مناسب و با كیفیت نیازمند كاركنان آگاه و ماهر است
ارائه خدمات مناسب و با كیفیت نیازمند كاركنان آگاه و ماهر است
راحت ترین راه اعلام خاموشی ها و مشکلات برق مشترکین استفاده از سامانه برق ایران می باشد و مشترکین می توانند با مراجعه به سایت این شرکت به آدرس www.gilanpdc.ir یا کافه بازار ضمن نصب این اپلیکیشن کاربردی ازمزایای این سامانه جامع بهره مند شوند.

گیرا آنلاین– در راستای تربیت افراد متخصص و انجام طرحهای تحقیقاتی و توسعه فناوری مورد نیاز ، تفاهم نامه همکاری دو جانبه شرکت توزیع برق استان گیلان به نمایندگی دکتر محمد اسماعیل هنرمند مدیر عامل شرکت توزیع برق و دکتر رسول شمشادی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان گیلان به امضاء رسید.

هنرمند مدیر عامل شرکت اعلام کرد: در راستای افزایش توانمندی  مهارت نیروی انسانی شاغل در شرکت ، افزایش نگرش مثبت و گرایش دانشجویان به صنعت برق و با توجه به اهمیت آموزش کارکنان در راستای ارائه خدمات با کیفیت ، این تفاهم نامه با رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان تنظیم شد.

مدیر عامل شرکت  در خصوص زمینه های همکاری و تعهدات این تفاهم نامه اذعان داشت: توسعه و تجهیز کارگاهها ، تامین نیروی انسانی متخصص در زمینه برق ، برگزاری دوره های آموزشی و تخصصی پرسنل ، با رعایت سرفصل های نظام جامع آموزشی ابلاغی از شرکت مادر تخصصی توانیر ، اخذ مجوز از سازمان فنی و حرفه ای جهت برگزاری دوره های مهارتی ، برگزاری آزمون پس از اتمام دوره ها و ارائه گواهینامه های مورد تایید از جمله تعهدات دانشگاه می باشد.

وی در ادامه افزود: تامین نیازهای فنی و سرویس تجهیزات مراکز دانشگاه در حد امکانات شرکت و فراهم سازی زمینه حضور دانشجویان در قالب دوره های کارآموزی در امورهای شرکت و برگزاری کلاسهای آموزشی با اعزام اساتید و کارکنان باتجربه در شرکت در صورت اعلام نیاز دانشگاه و همچنین ایجاد فرصت مطالعاتی با ارائه نیازهای پژوهشی به دانشگاه از جمله مواردی است که از طریق شرکت پیگیری خواهد شد.

هنرمند در انتها در خصوص اهمیت پژوهش و آموزش کارکنان گفت: عمده فعالیتهای شرکت توزیع برق به صورت ارائه خدمات بوده و کارکنان نقش بسزایی در کیفیت ارائه خدمات ایفاد می کنند و لزوم ارائه خدمات عالی و با کیفیت نیازمند کارکنان آگاه و ماهر است که این مهم از طریق آموزش کارکنان ، امور پژوهشی و تحقیقات دست یافتنی میباشد.

در ضمن این مراسم در دانشگاه فنی و حرفه ای استان گیلان با حضور دکتر هنرمند مدیر عامل ، مهندس سعیدی معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق گیلان ، دکتر شمشادی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای و جمعی از معاونین دانشگاه تشکیل شد.

لازم به توضیح است راحت ترین راه اعلام خاموشی ها و مشکلات برق مشترکین استفاده از سامانه برق ایران می باشد و مشترکین می توانند با مراجعه به سایت این شرکت به آدرس www.gilanpdc.ir  یا کافه بازار ضمن نصب این اپلیکیشن کاربردی ازمزایای این سامانه جامع بهره مند شوند.