ارائه خدمات بیمه سلامت به جامعه هدف ، نمودی از اقدامات دولت مردمی است
ارائه خدمات بیمه سلامت به جامعه هدف ، نمودی از اقدامات دولت مردمی است
به مناسبت گرامیداشت هفته بیمه سلامت (۲۹ مهر الی ۵ آبان) عالیخانی رئیس اداره بیمه سلامت با حجت الاسلام احمد طیبی امام جمعه شهرستان آستانه اشرفیه دیدار کرد.

به گزارش گیرا آنلاین ، به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت گیلان حجت الاسلام طیبی در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت هفته بیمه سلامت با بیان اينکه یکی از نمودهای کار دولت مردمی در بیمه سلامت در حال رقم خوردن است ، اظهار کرد:اقدامات دولت مردمی بگونه ای است که افراد بیمار جز تحمل درد و رنج بیماری متقبل هزینه های گزاف درمانی نشوند.

وی افزود:هم اکنون ۵ دهک پایین درآمدی جامعه تحت پوشش بیمه رایگان سلامت هستند و این از اقدامات دولت مردمی در راستای حمایت از اقشار کم درآمد جامعه است.وی با اشاره به تاسیس و استقرار صندوق بیماران خاص و صعب العلاج از سوی سازمان بیمه سلامت خاطرنشان کرد:با تاسیس و استقرار این صندوق تعداد بیماری های خاص و صعب العلاج از ۵ به ۱۰۷ بیماری افزایش یافته و صندوق بیماری های بیشتری را تحت پوشش دارد.

امام جمعه شهرستان آستانه اشرفیه حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج را از اقدامات ارزشمند دولت مردمی عنوان کرد و گفت:بیماران خاص و صعب العلاج از پوشش بیمه ای رایگان برخوردار می باشند.وی پوشش بیمه ای مادران باردار ، شیرده به همراه فرزندان زیر ۵ سال و زوجین نابارور و … را از دیگر خدمات بیمه سلامت به جامعه هدف بیان کرد.

حجت الاسلام طیبی یادآور شد:اقدامات صورت گرفته از سوی بیمه سلامت در راستای حمایت از بیماران دعای خیر مردم را برای این مجموعه و نظام جمهوری اسلامی و همچنین عنایات خداوند متعال و امام عصر (عج) را برای دولت مردمی به دنبال دارد.