ارائه خدمات به ۵۵۰ بیمار کرونایی توسط بیمه سلامت لنگرود
ارائه خدمات به ۵۵۰ بیمار کرونایی توسط بیمه سلامت لنگرود
رئیس اداره بیمه سلامت لنگرود گفت : 90 درصد از پزشکان و موسسات طرف قرارداد با بیمه سلامت از طرح نسخه نویسی الکترونیک استفاده می کنند

گیرا آنلاین- رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان لنگرود گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۵۰ بیمار کرونایی در بیمارستان شهید حسین پور این شهرستان بستری و از خدمات بیمه سلامت استفاده نمودند. وی افزود : برای درمان ۵۵۰ بیمار کرونایی بالغ بر ۱۴میلیارد وهشتصد میلیون ريال هزینه شده که بیمه سلامت پرداخت نموده است. رئیس اداره بیمه سلامت لنگرود گفت : ۹۰ درصد از پزشکان و موسسات طرف قرارداد با بیمه سلامت از طرح نسخه نویسی الکترونیک استفاده می کنند. این طرح در راستای دولت الکترونیک در حال اجراست و پزشکان به صورت الکترونیکی وارد سامانه درمان شده و با دریافت کد ملی بیمار و دادن کد رهگیری به بیمه شده برای او نسخه تجویز می کنند.

فاطمه مربی طرح نسخه نویسی الکترونیک را گامی مثبت برای خدمات رسانی بهتر به مردم دانست و گفت : ارتقا سطح خدمات ، کاهش سوء استفاده ، جلوگیری از هدر رفتن هزینه ها ، کاهش خطای پزشکی ، صرفه جویی در مصرف کاغذ ، تحقق دولت الکترونیک و کاهش تردد مراجعات مردمی به ویژه در ایام شیوع کرونا از مزایای این طرح است.