ادای احترام مدیرکل و محیط بانان حفاظت محیط زیست گیلان به مقام شامخ شهید ناصر پیروی
ادای احترام مدیرکل و محیط بانان حفاظت محیط زیست گیلان به مقام شامخ شهید ناصر پیروی
مديركل حفاظت محيط زيست گيلان به همراه جمعي از محيط بانان با حضور بر مزار شهيد مهندس ناصر پيروي به مقام اين جنگلبان شهيد اداي احترام كرد. 

گیرا آنلاین-  به مناسبت شانزدهمین سالگرد شهادت مظلومانه جنگلبان شهيد مهندس ناصر پيروي رئيس اسبق اداره منابع طبيعي شهرستان ماسال، مديركل حفاظت محيط زيست گيلان به همراه معاونين، روساي ستادي و شهرستان ها و جمعي از محيط بانان يگان حفاظت محيط زيست گيلان طي مراسمی با رعایت پرتکل های بهداشتی با حضور بر مزار آن شهيد والا مقام در آسيابر شهرستان سياهكل و نثار تاج گل ياد و خاطره آن شهیدوالا مقام را گرامي داشتند. 
 در اين مراسم  دکترساسان كفايي گفت: شهید پیروی از جمله شهدای مدافع انفال الهی است که درراه حفاظت از آب و خاک و کیان مملکت مظلومانه و ناجوانمردانه به شهادت رسیدو در  مسیر حفظ و صیانت از عرصه های  طبیعی و جنگل ها از جمله مدیران موفق و متعهدي بود كه خدمات ارزنده او برای همیشه در یادها خواهد ماند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان با اشاره به شهادت محيط بانان سرفراز، شهيد مهدی مجلل و میکاییل هاشمی از شهدای اخیر محیط زیست کشور گفت اين شهیدان و ساير شهداي محيط زيست و منابع طبيعي ، نماد های بنیادین اخلاق خواهند بود و رفتار و منش آنها برای جنگل بانان ، محیط بانان و همه آنهاییکه در حفظ انفال عمومی برای نسل های آتی می کوشند الگویی جاودانه و در تاريخ ماندگار خواهد بود.
شهيد مهندس ناصر پيروي رئيس اسبق منابع طبيعي ماسال در سال ٨٤ پس از سالها مبارزه قاطع با قاچاقچيان چوب و غارتگران جنگل و جلوگيري از تجاوز آنان به انفال الهي نهايتا توسط همان اشرار ربوده شد و به طرز مظلومانه اي به شهادت رسيد.