ادارات پایبند بخشنامه مصرف برق باشند
ادارات پایبند بخشنامه مصرف برق باشند
اگر طبق ابلاغ هر دستگاهی به این قانون پایبند نباشد، اداره برق میتواند برق آنها را قطع کند

گیرا آنلاین– مدیرعامل توزیع برق گیلان با اشاره به ابلاغ دولت به دستگاه‌ها و تاکید بر مدیریت مصرف برق از ساعت ۱۱ تا پایان ساعت اداری گفت: اگر طبق ابلاغ هر دستگاهی به این قانون پایبند نباشد، اداره برق میتواند برق آنها را قطع کند.

محمد اسماعیل هنرمند در سخنان پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه رشت با اشاره به گرمای هوا و کمبود تولید برق آبی به دلیل کمبود بارش‌ها اظهار کرد: برای مشترکین پرمصرف ۱۶ درصد افزایش در نظر گرفته شده، لذا انتظار می‌رود تا مشترکین با مدیریت مصرف بتوانند این مهم را مدیریت کنند. 

وی با اشاره به روش‌های صرفه‌جویی در حوزه مصرف برق از جمله عدم استفاده از چند کالای برقی به صورت همزمان گفت: شایسته است تا مشترکین پرمصرف با بهره‌گیری از روش‌های صرفه‌جویی، مدیریت کرده تا مشمول افزایش نرخ برق نشوند. 

مدیرعامل توزیع برق گیلان با بیان اینکه بیش از یک میلیون مشترک خانگی، بالای ۸۰ درصد مصرف برق را به خود تخصیص داده‌اند، افزود: «پویش مدیریت کولرها» یعنی از ساعت ۱۴ تا ۱۵ هر روز مدیریت کولرها یکی از طرح‌هایی که با توجه به آن می‌توان مدیریت درست مصرف را نیز به انجام رسانید.

هنرمند با اشاره به ابلاغ دولت به دستگاه‌ها و تاکید بر مدیریت مصرف برق  از ساعت ۱۱ تا پایان ساعت اداری بیان کرد: اگر طبق ابلاغ هر دستگاهی به این قانون پایبند نباشد، اداره برق میتواند برق آنها را قطع کند لذا انتظار می‌رود دستگاه‌ها با انجام این تصمیم ابلاغ شده مانع قطعی برق خود از طرف اداره برق شوند. 

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس