اختصاص ۵۷ میلیارد تومان اعتبار دولتی به پروژه‌های بازآفرینی شهر رشت
اختصاص ۵۷ میلیارد تومان اعتبار دولتی به پروژه‌های بازآفرینی شهر رشت
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به بودجه 1400 شهرداری و ضرورت انجام اصلاحات در آن خاطرنشان کرد: اصلاحات اصلی در بودجه 1400 شهرداری می‌بایست انجام شود.

گیرا آنلاین– صد و هشتاد و هفتمین جلسه شورای اسلامی رشت ظهر روز چهارشنبه ۶ اسفند ۹۹ برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در ابتدای جلسه ضمن تبریک سالروز میلاد باسعادت امیرالمومنین علی(ع) عنوان کرد : این روز در تقویم کشور ما  به ‌نام روز پدر نامگذاری شده  و این نشان از عظمت جایگاه  امیرالمومنین علی(ع) دارد.
احمد رمضانپور نرگسی با بیان اینکه ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار دولتی به پروژه‌های بازآفرینی استان گیلان اختصاص یافته است تصریح کرد: سهم شهر رشت از این مبلغ حدود ۵۷ میلیارد تومان است و تلاش‌های زیادی نیز برای جذب اعتبارات دولتی اختصاص یافته انجام شد.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به بودجه ۱۴۰۰ شهرداری و ضرورت انجام اصلاحات در آن خاطرنشان کرد: اصلاحات اصلی در بودجه ۱۴۰۰ شهرداری می‌بایست انجام شود.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورا نیز در این جلسه با اشاره به روزهای پایانی سال ۹۹ گفت : همکاری‌های لازم برای جذب اعتبارات دولتی اختصاص یافته به پروژه‌های عمرانی رشت باید افزایش یابد.

محمدحسن عاقل‌منش با بیان اینکه شهردار رشت تمام توان خود را به‌کار گرفته است عنوان کرد : پیش‌بینی‌هایی مبنی بر بارش برف شدید به گوش می‌رسد امیدوارم با اقدامات انجام شده مشکلی در سطح شهر ایجاد نشود.

فرهام زاهد نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز پس از رفتار نادرست یکی از نمایندگان شهرداری رشت در جلسه عنوان کرد : هرکسی که از مناطق شهرداری در جلسه شورا حضور پیدا می‌کند انتظار رفتار مناسب و متعادل از آن‌ها داریم و احترام شورا را حفظ کنند؛ اگر قصد بی‌احترامی دارند در صحن شورا حضور پیدا نکنند و یا مقام مافوق خود را برای حضور بفرستند.

  رییس شورای اسلامی شهر رشت در پایان این جلسه از اعضای شورا به مناسبت روز مرد با اهدای لوح سپاس  تشکر و قدردانی به عمل آورد .

    

  • نویسنده : صدف نصیری طولازدهی