اختصاص یکصد میلیارد تومان برای رفع مشکل پسماند رشت / رفع دغدغه های رانندگان استیجاری شهرداری رشت
اختصاص یکصد میلیارد تومان برای رفع مشکل پسماند رشت / رفع دغدغه های رانندگان استیجاری شهرداری رشت
رئیس شورای اسلامي شهر رشت با اشاره به تلاش های انجام شده به منظور رفع مشکلات پسماند رشت گفت: یکصد میلیارد تومان اعتبار دولتی به منظور رفع مشکل پسماند سراوان اختصاص پیدا کرده است.

گیرا آنلاین_به گزارش روابط عمومی واموربین الملل شورای اسلامی شهررشت، محمد حسین واثق کارگرنیا امروز در سی و هشتمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با قدردانی از حضور اصحاب رسانه در جلسات شورا اظهار کرد: رسانه ها پل ارتباطی ما بین مردم و مسوولین هستند.

وی به یکصد و سومین سالگرد شهادت دکتر ابراهیم حشمت از جمله یاران نهضت جنگل اشاره کرد و گفت: در تاریخ پر فراز و نشیب شهر رشت همواره شاهد حضور چهره هایی بودیم که هر کدامشان به تنهایی برای عمری پر افتخار و سربلندی کفایت می کنند و دکتر ابراهیم حشمت نیز یکی از این چهره های ماندگار است و در این راستا طی مراسمی که عصر امروز بر سر مزار این مجاهد عالیقدر در محله چله خانه رشت برگزار شد ، یاد و خاطره این شهید نهضت جنگل گرامی داشته شد.

رئیس شورای اسلامي شهر رشت با اشاره به روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر تصریح کرد: نیروهای پر تلاش هلال احمر همواره در راستای حفظ جان همنوعان خود ، فداکارانه در زمان وقوع حوادث و اتفاقاتی همچون سیل، زلزله و … حضوری چشمگیر دارند و بدون چشمداشت به خدمت و نجات انسان ها می پردازند .

کارگرنیا به حضور شهردار رشت در جلسه امروز شورا اشاره کرد و گفت : از ابتدای سال جاری چندین مرحله از شهردار رشت برای حضور و ارائه برنامه های اجرایی سال ۱۴۰۱ در شورا دعوت شد ، اما هر مرحله ایشان به واسطه حضور در جلساتی موفق به حضور نشدند.

رفع دغدغه های رانندگان استیجاری شاغل در شهرداری رشت

وی با بیان اینکه تعدادی از رانندگان استیجاری که طی چند سال اخیر با شهرداری همکاری می کردند دغدغه هایی دارند افزود: این رانندگان زحمتکش سالها در شهرداری خدمت کرده اند و حالا به واسطه مباحثی که مطرح شده است برایشان دغدغه هایی ایجاد شده که انتظار داریم در اسرع وقت این مشکلات برطرف شود.

رئیس شورای اسلامي شهر رشت با اشاره به اختصاص اعتبار دولتی با هدف رفع مشکل پسماند سراوان بیان کرد : یکصد میلیارد تومان اعتبار دولتی در هفته اخیر برابر تاکیدات ریاست محترم جمهور به منظور رفع مشکلات پسماند به این مهم اختصاص پیدا کرده که باید برای بهسازی دفنگاه سراوان و ارتقا کارخانه کود الی هزینه شود.