احیاء کارگروه های جی_نف در فرمانداری های شهرستانهای تابعه
احیاء کارگروه های جی_نف در فرمانداری های شهرستانهای تابعه
.

گیرا آنلاین_ به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان گیلان ، #محمدحسین_هوشنگی مدیر کل پست گیلان ضمن حضور در اداره کل ict استان گیلان با مهندس #میثم_عابدی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دیدار و گفتگو کرد .

مدیر کل پست گیلان در این دیدار که با حضور #فرزاد_توکلی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان انجام شد ضمن ارائه گزارش ۸ ماهه از عملکرد پست استان گیلان در حوزه های ترافیک خدمات پستی اظهار داشت : یکی از اولویت های پست گیلان در سالجاری پیاده سازی پروژه #جی_نف در استان می باشد .

وی بااشاره به احیاء کارگروه های جی_نف در فرمانداری های شهرستانهای تابعه به دستور استاندار که با پیگیری های پست گیلان انجام شد افزود : تا کنون جلسات زیادی با فرمانداران و شهرداران برای بهنگام سازی پایگاه داده املاک برگزار شده که انعقاد قرار داد بهنگام سازی و نصب پلاک های کدپستی هوشمند با شهرداری رشت از مهمترین دستاوردهای پیاده سازی پروژه #جی_نف در استان است .

هوشنگی در ادامه با اشاره به ظرفیت های استان در حوزه شرکت های دانش بنیان و فناورانه تصریح کرد : با استفاده از این ظرفیت و هم افزایی در عملکرد شرکت های فعال فناورانه در حوزه پست و لجستیک ، اولین واسط پستی بومی در استان گیلان با هدف تحت پوشش قراردادن کسب و کارهای آنلاین در تولید و فروش محصولات بومی محلی و حمایت از مشاغل خرد و خانگی به بهره برداری رسید .

عابدی معاون نوآوری وزارت ارتباطات نیز در این دیدار ضمن تقدیر از اقدمات پست گیلان بر حمایت وزارت ارتباطات از شرکت های دانش بنیان و بهره گیری از ایده های نوآورانه و فناورانه در ارائه خدمات تاکید کرد .