احداث ۷۵۰۰ متر كابل خودنگهدار در شهرستان رودسر با اعتباری بیش از ۱۶ میلیارد ریال
احداث ۷۵۰۰ متر كابل خودنگهدار در شهرستان رودسر با اعتباری بیش از ۱۶ میلیارد ریال
روابط عمومی توزیع برق گیلان
گیرا آنلاین– مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از احداث قریب به ۷۵۰۰ متر کابل خودنگهدار در حوزه شهری بخش رحیم آباد شهرستان رودسر با اعتباری قریب به ۱۶ میلیارد ریال خبر داد.

هنرمند خاطر نشان کرد : به منظور ارتقاء سطح خدمت رسانی،كاهش میزان استفاده از برق غیر مجاز و همچنین افزایش پایداری شبکه های توزیع برق به ویژه در بحران های احتمالی در استان گیلان طرح جهادی تبدیل شبکه های فرسوده به کابل خودنگهدار با سرعت و جدیت در حال اجرا و بهره برداری می باشد.

وی افزود: در سال گذشته قریب به ۸۴ کیلومتر کابل خودنگهدار در مناطق شهری و روستایی شهرستان رودسر با اعتباری قریب به  ۱۱۵ میلیارد ریال احداث شد و از ابتدای سال ۱۴۰۰ نیز تا کنون بیش از۳۰ کیلومتر دیگر شبکه فرسوده با کابل خودنگهدار با اعتباری بیش از ۴۵ میلیارد ریال جایگزین شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با اشاره به نقش مهم و قابل ملاحظه ی اجرای طرح کابل خودنگهدار در کاهش انرژی توزیع نشده تاکید کرد: پروژه احداث ۷۵۰۰متر کابل خودنگهدار در شهرستان رودسر ، با اعتباری قریب به ۱۶۰۰ میلیون ریال و به همت و تلاش ۶ اکیپ اجرایی مورد بهره برداری قرار گرفته است .

درادامه هنرمند با توجه به تلاش های کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان جهت خدمات رسانی بهتر بویژه با اجرای دو طرح جهادی افزایش تاب آوری شبکه و طرح جایگزینی شبکه سیمی فرسوده با کابل خودنگهدار اشاره کرد وگفت : خدمات رسانی بهتر در گرو جذب منابع مالی مورد نیاز می باشد و دراین زمینه  نقش نمایندگان مردم درمجلس شورای اسلامی بسیار حائز اهمیت است.

وی در این راستا از تلاش ریاست محترم مجمع نمایندگان استان گیلان جهت جذب بودجه و اعتبارا ت لازم تشکر و قدردانی نمود.

حجت الاسلام محمد صفری نماینده مردم شریف شهرستان رودسر با حضور در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در راستای افزایش پایداری شبکه های برق، به تبیین برخی چالش های صنعت برق کشور درحال حاضر پرداخت و ابراز امیدواری کرد با جذب اعتبارات لازم نسبت به کاهش مشکلات شبکه های توزیع برق در سطح استان اقدام و در نوسازی شبکه های فرسوده جهت رفاه حال شهروندان و مشترکین برق تسریع گردد.

گفتنی است در آئین افتتاح این پروژه مهندس اکبر شادپور مدیر امور توزیع برق رودسر بهمراه تنی چند از مسئولین این شهرستان حضور داشتند