احداث پست GIS رضوانشهر نیازمند اعتبار ۲۰۰ میلیاردی است
احداث پست GIS رضوانشهر نیازمند اعتبار ۲۰۰ میلیاردی است
مدیر عامل برق منطقه ای گیلان گفت: برای احداث پست GIS رضوانشهر ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

گیرا آنلاین_ بهمن داراب زاده بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه پست سیار ۲۰/‏۶۳‬ کیلو ولت رضوانشهر و اتصالات مربوطه اظهار کرد: این منطقه دارای افت ولتاژ بوده که نیازمند تقویت پست برق بوده است.

مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان با بیان اینکه در احداث این پست سعی شده حریم جدیدی ایجاد نکنیم، افزود: ایجاد خط کابلی زیرزمینی برای نخستین بار در گیلان و در این شهرستان رقم خورده است.

وی در خصوص پست سیار ۶۳/۲۰ کیلوولت رضوانشهر تصریح کرد: بهره برداری از پست رضوانشهر نیاز برق منطقه را تا ۵ سال آینده تأمین می‌کند.

داراب زاده با اشاره به اینکه ما چشم اندازی در این منطقه ترسیم کرده تا در آینده بتوانیم پست دائم را در این منطقه احداث کنیم، گفت: اگر به ما کمک شود و منابع مالی تأمین شده آمادگی کلنگ پست دائم زده شود تا مشکل مردم در این بخش برای همیشه برطرف شود.

مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به اینکه بانک‌ها باید پای کار آمده و به دستگاه‌های خدمات رسان کمک کنند، ادامه داد: بانک‌ها از منابع مالی خوبی برخوردارند که می‌توانند به ما در بحث زیرساخت‌ها کمک برسانند.

وی با اشاره به اینکه برای احداث پست GIS این منطقه نیازمند ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار هستیم، تصریح کرد: در این بخش اگر ۲ بانک برای دریافت وام به ما اعلام آمادگی کنند ما همین امروز اسناد مناقصه پست دائم رضوانشهر را آماده خواهیم کرد.