اجرای پروژه کاشیکاری درمانگاه لشت نشا از عواید موقوفه فخرالدوله
اجرای پروژه کاشیکاری درمانگاه لشت نشا از عواید موقوفه فخرالدوله
اوقاف گیلان

گیرا آنلاین_ میرحسینی اعلام کرد: پروژه کاشیکاری درمانگاه موقوفه لشت نشا از عواید موقوفه فخرالدوله در حال انجام است.
حجت الاسلام سید حامد میر حسینی گفت: پروژه کاشیکاری درمانگاه موقوفه لشت نشا با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیون تومان از محل موقوفه مرحومه فخرالدوله در حال انجام است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت اظهار داشت: طی یکسال و نیم گذشته از محل موقوفه مرحومه فخرالدوله مبلغی بالغ بر ۳۱۰ میلیون تومان جهت نصب سقف کاذب، کاشیکاری، خرید دستگاه کامل دندانپزشکی، اتوکلاو دندانپزشکی، تلويزيون ۴۸ اینچ، لوازم پزشکی و غیره هزینه شده است.
وی خاطرنشان کرد: کاشیکاری اتاق های درمانگاه، سقف کاذب راهرو و رنگ آمیزی کل مجموعه به تدریج تا قبل از پایان سال انجام خواهد گرفت.
میر حسینی با بیان اینکه نیت موقوفه فخر الدوله تامین هزینه‌های درمانگاه لشت‌نشا است، تصریح کرد: کسانی که مستاجر رقبات این موقوفه هستند با پرداخت اجاره خود در واقع به شهر خود کمک می‌کنند.
وی افزود:وجود موقوفات متعدد در لشت نشا یک فرصت برای این شهر است که از محل پرداخت حقوق موقوفه از سوی مردم، این شهر به قطب درمانی در کشور و منطقه تبدیل شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رشت گفت: تنها در ۶ ماه نخست سال ۹۹ بیش از ۲۴۸ میلیون تومان از محل درآمد موقوفه فخر الدوله در درمانگاه لشت نشا هزینه شده است.
حجت الاسلام میر حسینی اظهار داشت: این هزینه‌ها به صورت نصب سقف کاذب، کاشی کاری درمانگاه، تعمیر فاضلاب و نوسازی سرویس بهداشتی و خرید تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی بوده است.