آیین رونمایی از کتاب تُلشَه مَثَل(ضرب المثل های تالشی شمالی) در رشت برگزار می شود
آیین رونمایی از کتاب تُلشَه مَثَل(ضرب المثل های تالشی شمالی) در رشت برگزار می شود
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان،

گیرا آنلاین- مراسم مجازی رونمایی از کتاب تُلشَه مَثَل(ضرب المثل های تالشی شمالی)، نوشته زهرا خسروی، مسئول کتابخانه عمومی گویا و بریل خاتم الانبیاء(ص) رشت با حضور یکی از منتقدین ادبی استان در کتابخانه عمومی خاتم الانبیاء(ص) رشت برگزار می شود.

مراسم رونمایی از کتاب “تُلشَه مَثَل” با حضور نویسنده اثر، پریسا کرمی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و جهاندوست سبز علی پور، استاد و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و منتقد ادبی به صورت مجازی از طریق پلتفرم شبکه اسکای روم اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان برگزار می شود.

همچنین در  این نشست مجازی که فردا دوشنبه ۱۴تیر ساعت ۱۰ صبح برگزار می شود، ضمن رونمایی از این کتاب در خصوص موضوع، مطالب و ویژگی های این اثر بحث و تبادل نظر خواهد شد.

گفتنی است مراسم رونمایی از کتاب “تُلشَه مَثَل”(ضرب المثل های تالشی شمالی) به میزبانی کتابخانه عمومی خاتم الانبیاء(ص) رشت بصورت زنده از طریق صفحه اسکای روم اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان به نشانی https://www.skyroom.online/ch/gilanpl/gilanpl در معرض دید عموم علاقمندان قرار خواهد گرفت. علاقمندان جهت شرکت در این نشست مجازی پس از ورود به صفحه اسکای روم با کلیک بر روی گزینه میهمان می توانند در نشست مشارکت نمایند.