آیین تکریم و معارفه ذیحساب اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان
آیین تکریم و معارفه ذیحساب اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان
 به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس گیلان

گیرا آنلاین-  صبح امروز سه شنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ طی مراسمی که با حضور مهندس علی دقیق مدیرکل محترم نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان، دکتر علیرضا نوروزی بهمبری مدیرکل محترم امور اقتصادی و دارایی گیلان و آقای سیف نژاد معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان گیلان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دفتر مدیرکل نوسازی مدارس گیلان برگزار شد، ذیحساب جدید این اداره کل معرفی و از خدمات صادقانه ذیحساب سابق تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان ضمن خوش آمدگویی به حضور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان و همکاران ایشان تصریح نمود: ذیحسابان ناظری امین بر اجرای قوانین مالی در ادارات هستند.

وی تصریح نمود: بحمدالله اداره کل نوسازی مدارس گیلان از نعمت وجودی ذیحسابی برخوردار بود که همیشه در کنار ما به عنوان مشاوری امین در هدایت اداره کل در مسیر قانونی با رویکرد صحیح مالی نقش مهم و تاثیرگذاری داشت.
مدیرکل نوسازی مدارس گیلان با بیان اینکه باید قدردان آقای سید عباس اسماعیلی ذیحساب سابق اداره کل باشیم، افزود: وی فردی با تجربه و انسانی خدوم هستند که همیشه به عنوان همکاری دلسوز در کنار ما به پیشبرد اهداف و رسالت های نوسازی مدارس می اندیشدند.

مهندس دقیق از تعامل و تلاشهای ارزنده مجموعه نیروهای اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان با اداره کل نوسازی مدارس استان در راستای توسعه زیر ساخت های دانایی برای آینده سازان ایران عزیز صمیمانه تشکر کرد.

وی با اشاره به بازدیدهای اخیر دکتر نوروزی از فضاهای آموزشی در حال احداث، ابراز داشت؛ اهتمام ایشان به عنوان سکاندار اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان، نشان دهنده نگاه فرهنگی ارزشمند و توجه ویژه به توسعه زیر ساخت های آموزشی است و این نگاه ویژه را باید قدر دانست.
در ادامه دکتر علیرضا نوروزی بهمبری مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ضمن ابراز خرسندی از تعامل مطلوب این اداره کل با ذیحسابان و تشکر از مجموعه کارکنان و تیم مدیریتی آن، بر تداوم تعامل بین این دو مجموعه و اهتمام در رفع مشکلات و موانع اعتباری تأکید نمود.

 گفتنی است در ادامه آقای محمود عاطفی به عنوان ذیحساب جدید اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان معرفی و از زحمات بی دریغ و خالصانه آقای سید عباس اسماعیلی ذیحساب سابق این اداره کل تقدیر بعمل آمد.