آمادگی اكیپ های عملیاتی توزیع برق گیلان برای مقابله با بحران باد
آمادگی اكیپ های عملیاتی توزیع برق گیلان برای مقابله با بحران باد
محمداسماعیل هنرمند از آمادگی کامل اکیپ های عملیاتی توزیع برق گیلان برای رفع خاموشی های ناشی از وزش شدید باد گرم در استان خبر داد.

گیرا آنلاین-مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان با اشاره به اعلام سازمان هواشناسی استان مبنی بر ورود سامانه جدید و وزش باد گرم شدید در استان گفت: تعداد ۸۴ اکیپ عملیاتی در سطح استان برای رفع خاموشی های حادث شده، با امکانات لازم و مورد نیاز در حالت آماده باش قرار دارند.

وی افزود: شرکت توزیع نیروی برق گیلان آمادگی کامل با مقابله با حوادث احتمالی را دارد.

وی اضافه کرد: بر اثر  وزش شدید باد در برخی نقاط استان بویژه در ارتفاعات خساراتی به شبکه ها و تاسیسات توزیع برق وارد آمد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: باتوجه به اعلام آماده باش قبلی امورهای اجرایی و اکیپ های عملیاتی شرکت توزیع برق گیلان ، این خسارات ها و خاموشی های موردی حادث شده به همت کارکنان پرتلاش این شرکت،  برطرف شد و با حضور اکیپ های عملیاتی در حال برطرف سازی می باشد.

محمد اسماعیل هنرمند افزود: عمده خاموشی های رخ داده بر اثر سقوط اشیاء جانبی مانند درختان ، سقف منازل، داربست های منصوبه و …. بوده است که در کمترین زمان ممکن مشکل رخ داده برطرف شد.

وی در پایان تصریح کرد: راحت ترین راه اعلام خاموشی ها و مشکلات برق استفاده از اپلیکیشن برق من می باشد و مشترکین می توانند با مراجعه به سایت این شرکت به آدرس www.gilanpdc.ir همچنین مراجعه به کافه بازار دانلود و از خدمات آن استفاده کنند.