گیرا آنلاین- روابط عمومی شرکت توزیع نیروی استان گیلان اعلام کرد : در راستای تداوم مانورهای سراسری بهینه سازی شبکه های توزیع درسال گذشته ، پنج شنبه؛ سی ام اردیبهشت سال جاری دومین مانور هماهنگ کشوری شرکتهای توزیع در سال 1400 با حضور اکیپهای عملیاتی در حال اجرا است .
براساس این گزارش :مانور دراستان گیلان باهدف گذر موفق از پیک تابستان سال جاری و با اجرای تعدیل روشنایی معابرشهری و بین شهری،ا رزیابی آماده به کاری سامانه های برق من و۱۲۱ ،مقابله با دستگاههای رمز ارز غیرمجاز،ارزیابی آماده به کاری مولدهای اضطراری با 36 اکیپ عملیاتی ،288نفرساعت و قریب به 40 خودروی سبک و سنگین در حال پیگیری است
رصد و اصلاح نقاط آسیب دیده شبکه در سراسر استان در زمان برگزاری اقدام فراگیر ، در دستور کار تمامی نیروهای عملیاتی و پشتبانی قراردارد
همزمان با سراسر کشور
آغاز ششمین اقدام فراگیر(دومین اقدام فراگیر سال جاری ) با محوریت عبور از پیک تابستان درشرکت توزیع برق استان گیلان
لینک کوتاه :
https://giraonline.ir/?p=8633
برچسب ها
طی حکمی از سوی سید مجید حلاج زاده؛ یک گیلانی مدیر روابط عمومی مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور شد
طی حکمی از سوی سید مجید حلاج زاده؛
یک گیلانی مدیر روابط عمومی مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور شد
رشید ره،بهعنوان مدیر روابط عمومی مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور منصوب شد.
.
بهروزرسانی کارخانه کود آلی و فعالسازی سه فاز عملیاتی به صورت دوشیفته/ نگاه متفاوت مدیریت شهری رشت به مطالبات شهروندان
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تأکید بر پیشرفتهای ملموس در پروژههای زیرساختی و مدیریت پسماند طی سه سال اخیر گفت: در سه سال اخیر با بهروزرسانی کارخانه کود آلی و فعالسازی سه فاز عملیاتی به صورت دوشیفته، تحول مثبتی در این حوزه رخ داده که نتیجه تعامل و پیگیری مستمر اعضای شورا و مجموعه شهرداری است.
.
انتقاد دکترکارگرنیارئیس شورای اسلامی شهررشت ازنحوه برخوردمتفاوت شهرداری باشهروندان ودستگاههای دولتی پیرامون اجرای حفاری ها/تسریع دررفع مشکلات بیمه ای پرسنل شهرداری رشت/موافقت شورابا تمدیدلایحه دریافت عوارض مربوط به صدور پروانه براساس تعرفه سال۱۴۰۴
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از عدم دریافت هزینه حفاری از دستگاه های حفار توسط شهرداری رشت گفت: شهرداری از شهروندان در ازای دریافت ۲ الی ۳ متر حفاری هزینه را نقدا دریافت می کند اما از دستگاه هایی همچون آب و برق و گاز و مخابرات که بیشترین حفاری های سطح شهر را انجام می دهند سالهاست که شهرداری هیچ هزینه ای دریافت نکرده و این مطالبات به حال خود رها شده است
ثبت دیدگاه
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.



