گسترش همکاری مرکز خدمات حوزه های علمیه و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان
گسترش همکاری مرکز خدمات حوزه های علمیه و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان
مدیران کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به منظور گسترش همکاری دو مجموعه با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند.

گیرا آنلاین- به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، نشست بررسی راههای همکاری مشترک دو مجموعه اداره کل کتابخانه های عمومی استان و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه گیلان با حضور پریسا کرمی و حجت الاسلام و المسلمین محمد لاکانی برگزار شد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان در این نشست هم اندیشی که با حضور معاونین و مسئولین دو مجموعه و به منظور شناسایی ظرفیت ها و توانمندی های کتابخانه های عمومی و مرکز خدمات حوزه های علمیه استان گیلان در برگزاری برنامه های مشترک فرهنگی و توسعه زیرساخت ها در این حوزه برگزار شد، با اشاره به اقدامات متنوع این مجموعه برای اقشار مختلف مردم در استان به برنامه های دردست اقدام نیز اشاره کرد.
پریسا کرمی با اذعان به نقش مهم ائمه جمعه در تبلیغ و ترویج فرهنگ مطالعه از ظرفیت مهم نماز جمعه و دیگر اجتماعات مذهبی، همکاری های دو مجموعه را مهم و در جهت اهداف نهاد کتابخانه های عمومی عنوان کرد.
حجت الاسلام و المسلمین محمد لاکانی، مدیرمرکز خدمات حوزه های علمیه استان گیلان نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های مرکز خدمات، همکاری کتابخانه‌های عمومی استان را با مرکز خدمات در زمینه‌های گوناگونی ازجمله تبلیغ و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در بین جامعه هدف مرکز خدمات، همکاری در زمینه‌های علمی، فرهنگی و آموزشی و بهره‌گیری از امکانات، توانمندی و ظرفیت‌های طرفین در زمینه‌های مرتبط را خواستار شد.
گفتنی است رایزنی در خصوص تشکیل کارگروه ویژه شناسایی ظرفیت های دو دستگاه جهت همکاری های مشترک در قالب انعقاد تفاهم نامه همکاری از دیگر محورهای این نشست هم اندیشی در دیدار مدیران کل کتابخانه های عمومی و مرکز خدمات حوزه های علمیه استان بود.