بازدید فرماندار از مجموعه رستوران مهدی رشت/باید قدردان اقدامات جهادی کارآفرینان باشیم
بازدید فرماندار از مجموعه رستوران مهدی رشت/باید قدردان اقدامات جهادی کارآفرینان باشیم
♦ اشتغالی که این مجموعه برای 127 نفر از جوانان ایجاد کرده است، بسیار ارزشمند و در خور تقدیر است

گیرا آنلاین-  فرماندار رشت با بیان اینکه تنها راه رفع معضل بیکاری، استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران و بخش خصوصی است، تاکید کرد: باید  قدردان کسانی باشیم  که در جهت کارآفرینی و اشتغال جوانان به صورت جهادی گام برمی دارند.

مهندس علی فتح اللهی صبح امروز به اتفاق دکتر احمدی نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی ازمجموعه رستوران مهدی رشت بازدید کرد.

فرماندار رشت در این بازدید با بیان اینکه اشتغالی  که این مجموعه برای  ۱۲۷ نفر از جوانان ایجاد کرده است، بسیار ارزشمند  و در خور تقدیر است، افزود: در شرایط جنگ اقتصادی که امروز بر کشور ما تحمیل شده است، باید  قدردان کسانی باشیم  که در جهت کارآفرینی و اشتغال جوانان به صورت جهادی گام برمی دارند.

مهندس فتح اللهی با تاکید بر لزوم بهره گیری از همه ظرفیت ها در راستای حمایت از کارآفرینان گفت: تنها راه رفع معضل بیکاری، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه گذاران است و در این راستا دستگاه های دولتی باید فضای مناسبی جهت تسهیل و تسریع در روند سرمایه گذاری و حمایت از کارآفرینان فراهم نمایند.

گفتنی است ساختمان جدید مجموعه و رستوران مهدی در زیربنای ۱۰۰۰ متر مربع و با ظرفیت پذیرایی از ۲۲۴ نفر  و ارائه غذای بیرون بر، راه اندازی شده است و با افتتاح آن برای ۱۲۷ نفر اشتغال ایجاد شده است.